ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دکمه هوم جدید در آیفون ۷
تکنولوژی

دکمه هوم آیفون ۷ به فناوری فورس تاچ مجهز خواهد بود [شایعه]

پیش از این هم شنیده بودیم که اپل به دنبال جایگزینی دکمه های فیزیکی آیفون های خود با راه حل ها و راهکارهایی دیگر است. اما حالا یکی از تحلیل گران که با زنجیره تامین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

پیش از این هم شنیده بودیم که اپل به دنبال جایگزینی دکمه های فیزیکی آیفون های خود با راه حل ها و راهکارهایی دیگر است. اما حالا یکی از تحلیل گران که با زنجیره تامین قطعات این شرکت در ارتباط است، مدعی شده که کمپانی مذکور قصد دارد در جدیدترین نسخه آیفون، از فناوری فورس تاچ در دکمه home بهره ببرد.

«فورس تاچ» نام دیگر فناوری تاچ سه بعدی یا (3D Touch) است که تا به امروز شاهد حضور آن در نمایشگر آیفون و اپل واچ بوده ایم. در این فناوری سیستم قادر به تشخیص میزان فشار وارده از انگشت کاربر و دریافت فرامین مختلف با توجه به همین تفاوت نیرو در لمس است. به نظر می رسد اپل قصد دارد با استفاده از این روش حرکت فیزیکی دکمه هوم را از بین برده و آن را در جای خود ثابت کند. به طور معمول بیشترین آمار خرابی ها در آیفون های اپل مربوط به همین دکمه است.

طبق گفته های تحلیلگر مذکور، این دکمه همانند ترک پد مک بوک های اپل، مجهز به موتوری برای شبیه سازی حس فشرده شدن خواهد بود، ضمن این که به مانند سابق شناسایی اثر انگشت کاربر نیز توسط همین دکمه انجام خواهد گرفت.

نتیجه این که احتمال واقعی بودن این شایعه بسیار زیاد است. تنها باید دید آیا می توان با این دکمه home جدید هم اشیایی را وزن نمود یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Navid
    Navid | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

    اگه خراب نشه زود این حسگر
    گوشی خیلی خوبی میشه

  • سید محمدرضا
    سید محمدرضا | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    وای خدا!!! عجب آیفونی بشه این آیفون ۷! از یک ماه پیش دارم برای خریدش پول جم میکنم!!!!

مطالب پیشنهادی