ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

افزایش چشمگیر سود عملیاتی سامسونگ به لطف فروش بالای گلکسی S7

در حال حاضر انتظار می رود که سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ به رقمی برابر با ۶.۸ میلیارد دلار برسد. چنین سودی خبر از رشد کاملاً پویای شرکت کره ای می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

در حال حاضر انتظار می رود که سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ به رقمی برابر با ۶.۸ میلیارد دلار برسد. چنین سودی خبر از رشد کاملاً پویای شرکت کره ای می دهد و البته نمی توان نقش فروش درخشان گلکسی S7 را نیز در این میان نادیده گرفت.

تحلیلگران اینک انتظار دارند تا سامسونگ در روزهای آتی خبر از سود عملیاتی ۸ تریلیون وون (۶.۸ میلیارد دلار) برای سه ماهه دوم سال جاری بدهد؛ رقمی که در برابر گمانه زنی های پیشین، مشمول چند درصد رشد شده است.

تحلیلگران باور دارند که تجارت محصولات الکتریکی مصرفی با رشد مواجه شده در حالی که بخش IT و همچنین ارتباطات و تجهیزات موبایلی، به لطف محبوبیت گلکسی S7 درآمد بالاتری کسب کرده است.

البته افزایش درآمدها صرفاً به علت فروش بالای گلکسی اس ۷ نبوده است. گفته می شود در دوره زمانی مورد بحث، سامسونگ موفق شده تا چیپ های حافظه بیشتری به فروش برساند و همین موضوع نیز در کنار فروش بالای کهکشانی های تازه موجب افزایش سود عملیاتی شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • RZ@
    RZ@ | ۹ تیر ۱۳۹۵

    کلا سامسونگ متخصصه ، اینو که هیچ شکی داخلش نیس

مطالب پیشنهادی