ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ال جی به زودی چند موبایل سری K معرفی می کند

در ماه گذشته خبر رسید که ال جی تصمیم دارد موبایل های بیشتری از سری K معرفی کند. در همان زمان دو موبایل ال جی از سری K نیز به دیتابیس بنچمارک ها راه یافتند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در ماه گذشته خبر رسید که ال جی تصمیم دارد موبایل های بیشتری از سری K معرفی کند. در همان زمان دو موبایل ال جی از سری K نیز به دیتابیس بنچمارک ها راه یافتند اما دیگر خبری از آنها نشد. این دو موبایل، با کدهای K530 و K535 در بنچمارک ها حضور یافته بودند اما امروز یک تلفن هوشمند دیگر از این سری در بنچمارک Geekbench مورد آزمایش قرار گرفته و نتایج مرتبط با آن نیز در دیتابیس یا پایگاه داده Geekbench ذخیره گشته.

این بار با موبایلی از ال جی رو به رو هستیم که K557 نام دارد. نوع چیپست به کار رفته در دستگاه مذکور مشخص نیست و صرفاً ذکر شده که مشمول یک چیپست اسنپدراگون است که به پردازنده ای هشت هسته ای مجهز شده. هرچند با توجه به نتایج به دست آمده در همین بنچمارک، می توان پنداشت که با یک موبایل میان رده رو به رو هستیم.

gsmarena_002 (1)

این در حالیست که حافظه رم K557 به دو گیگابایت می رسد. موبایل مذکور در زمان انجام آزمایش از اندروید ۶.۰.۱ مارشملو بهره گرفته و به سادگی می توان گفت که در زمان عرضه نیز با همین نسخه از سیستم عامل اندروید به دست کاربرش می رسد.

همانگونه که ذکر شد، این سومین موبایل ال جی از سری K است که برخی اطلاعات مرتبط با آن در پایگاه داده بنچمارک ها ذخیره می شود. با این حال هنوز هم خبری از معرفی رسمی این محصولات نیست و انتظار می رود شرکت کره ای در آینده ای نزدیک آنها را رسماً رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • میثم
    میثم | ۹ تیر ۱۳۹۵

    الجی ول کن نیست.

    • shahabkh
      shahabkh | ۹ تیر ۱۳۹۵

      مگه سامسونگ ول کنه ؟؟

      • میثم
        میثم | ۹ تیر ۱۳۹۵

        نه...!!!
        خخخخ

مطالب پیشنهادی