ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس شارژ خودکار ایرانسل گسترش یافت

شارژ خطوط اعتباری و پرداخت قبض خطوط دائمی تلفن های همراه، همیشه از جمله نگرانی های کاربران در استفاده از خط تلفن همراه خود بوده اند. اپراتور دوم تلفن همراه کشورمان نیز در راستای تسهیل استفاده ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

شارژ خطوط اعتباری و پرداخت قبض خطوط دائمی تلفن های همراه، همیشه از جمله نگرانی های کاربران در استفاده از خط تلفن همراه خود بوده اند. اپراتور دوم تلفن همراه کشورمان نیز در راستای تسهیل استفاده ی مشترکان از خدمات خود، مدتی است که امکان شارژ خودکار سیم کارت را فراهم کرده است. حالا، تعداد بانک های طرف قرارداد این خدمات و نیز مشترکینی که می توانند از این خدمات استفاده کنند افزایش یافته است. توجه شما را به بیانیه ی رسمی ایرانسل در این خصوص جلب می کنیم:

«با توسعه ی سرویس شارژ خودکار ایرانسل، مشترکان این اپراتور می‌ توانند با داشتن حساب در بانک‌ های ملت، ملی و سامان، این سرویس را بر روی خط خود فعال کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور برای نخستین بار در ایران و طی همکاری با سیستم بانکی، شارژ خودکار سیم کارت را امکان‌ پذیر کرده است. مشترکان اعتباری ایرانسل که سرویس شارژ خودکار را فعال می‌ کنند، بدون نیاز به خرید مکرر شارژ، به بانک این اجازه را می‌ دهند تا به صورت خودکار مبلغ شارژ را از حسابشان کسر کند. همچنین با استفاده از این سرویس، مبلغ قبض مشترکان دائمی در زمان سررسید به صورت خودکار از حساب بانکی مشترک کسر و پرداخت می‌ شود.

با استفاده از این سرویس، هر بار که مقدار شارژ مشترک به آستانه ی ۵۰۰ تومان برسد، به صورت خودکار، حساب ایرانسل او به مبلغی که از پیش تعیین کرده است شارژ شده و وی از طریق پیامک از شارژ حسابش مطلع می‌ شود. به این ترتیب، نگرانی مشترک بابت نداشتن شارژ در زمان ضرورت از بین می‌ رود. این امکان که پیش از این برای مشترکان اعتباری ایرانسل و از طریق درگاه بانک ملت فراهم شده بود، هم اکنون برای دارندگان حساب بانک‌ های ملی و سامان نیز ایجاد شده است.

به این ترتیب، مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند برای فعال کردن رایگان این سرویس، به وبسایت بانکداری اینترنتی یکی از بانک‌ های ملی و سامان مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، شارژ سیم‌ کارت از طریق وبسایت ایرانسل نیز برای مشترکان اعتباری امکان‌ پذیر است. همچنین مشترکان ایرانسل می‌ توانند با نصب اپلیکیشن «ایرانسل من» نسبت به مدیریت حساب ایرانسلی خود اقدام کنند.

مشترکان ایرانسل می‌ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی سرویس شارژ خودکار، به وبسایت ایرانسل مراجعه کنند».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • farzad37j
    farzad37j | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    من هر روز ميخرم و به سرعت شارژ ميشه.سيم كارتتونو چك كنيد

  • ahmadeley
    ahmadeley | ۹ تیر ۱۳۹۵

    من که چندین بار از طریق بانک ملت اقدام کردم حتی یکبار هم شارژ نکرده تا حالا

مطالب پیشنهادی