ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین تصویر زنده از پنل جلویی گلکسی نوت ۷

با نزدیک شدن به نیمه سال جاری میلادی، همه چشم به راه موبایل های پرچمدار جدیدی هستند که در این بازه ی زمانی قرار است معرفی شوند و البته شکی نیست گلکسی نوت ۷ که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

با نزدیک شدن به نیمه سال جاری میلادی، همه چشم به راه موبایل های پرچمدار جدیدی هستند که در این بازه ی زمانی قرار است معرفی شوند و البته شکی نیست گلکسی نوت ۷ که صحبت از رونمایی آن در اوایل ماه آگوست به میان آمده در صدر فهرست اسمارت فون های مورد بحث قرار دارد.

تا پیش از این رندرها و تصاویر مفهومی متعددی را از تلفن هوشمند یاد شده دیده ایم و البته اطلاعات گوناگونی از مشخصه های فنی آن نیز به بیرون درز یافته اند که در میان آنها شاید شاخص ترین نکته این بوده که فبلت پرچمدار بعدی کره ای ها دارای اسکنر عنبیه چشم خواهد بود. اما در این بین و اکنون، این فرصت را داریم تا نگاهی داشته باشیم به تصویری زنده که منتسب به پنل جلویی گلکسی نوت ۷ خوانده می شود.

Note7-Front-Panel

این عکس توسط یکی از لو دهندگان معروف جزئیات تلفن های هوشمند در حال توسعه، یعنی @onleaks، در اختیار رسانه ها قرار گرفته؛ فردی که معمولاً اطلاعاتی صحیح را به سایت های گوناگون منتقل می سازد. گفتنی است بر طبق آنچه در تصویر می توان دید گلکسی نوت بعدی دارای نمایشگری ۵.۸ اینچی با دو لبه ی خمیده خواهد بود.

در بخش بالای این پنل نیز حفره هایی خالی دیده می شوند که قبلاً‌ شاهد حضور آنها در گلکسی اس ۷ اج نبوده ایم و بر حسب همین موضوع می توان حدس زد که شایعه مجهز شدن محصول مورد اشاره به اسکنر عنبیه چشم صحت داشته.

بد نیست یادآور شویم، اندکی قبل پتنتی منتشر شد که در آن آمده بود سامسونگ برای اسکن دقیق چشم کاربران نیازمند سه لنز در موبایل هایش خواهد بود و حالا در بالای گلکسی نوت ۷ سه حفره دایره مانند دیده می شوند که می توان از آنها برای تعبیه لنزهای مختلف استفاده برد.

همچنین برخی منابع به این شایعه هم قوت بخشیده اند که شاید غول تکنولوژی کره ای با هدف اینکه حاشیه ی بخش بالایی را کاهش دهد، تصمیم گرفته باشد از درج لوگوی اش در قسمت جلویی فبلت کهکشانی بعدی اش چشم بپوشد.

شایان ذکر است که شنیده های پیشین می افزایند گلکسی نوت ۷ به ۶ گیگابایت حافظه ی رم مجهز خواهد بود، از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره خوهد برد و در بدنه اش باتری ۳۶۰۰ یا ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه خواهد گشت.

Note7-vs-S7-Edge

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

    خیلی خیلی تکراریه همه گوشیای سامسونگ عین هم شدن

  • شایان
    شایان | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

    اینقد به سونی ایراد میگیرن که طراحیش فرق نداره،این الان خیلی فرق کرده!؟!

  • farzad37j
    farzad37j | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

    اع شبيه نوت ٢,٣,٤,٥,٦ هست??????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی