ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Google Keep حالا می تواند یادداشت ها را بر حسب موضوع طبقه بندی کند

اپلیکیشن Google Keep، ابزار یادداشت برداری و ساخت لیست های انجام کار گوگل امروز بروزرسانی جدیدی دریافت کرده که آن را هوشمندتر و کاربردی تر از همیشه می کند. کیپ از این پس می تواند با تشخیص ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

اپلیکیشن Google Keep، ابزار یادداشت برداری و ساخت لیست های انجام کار گوگل امروز بروزرسانی جدیدی دریافت کرده که آن را هوشمندتر و کاربردی تر از همیشه می کند. کیپ از این پس می تواند با تشخیص موضوع یادداشت های شما (مواد غذایی، کتاب ها، نقل قول ها و ...) آن ها را در دسته های مجزا طبقه بندی کند، طوری که به کمک کلیدواژه ها در بخش جستجوی اپ بتوانید آنها را جستجو کنید.

قابلیت مورد بحث به غیر از نسخه های اندروید و iOS کیپ برای نسخه تحت وب اپلیکیشن هم منتشر شده. گوگل کیپ شاید از منظر امکانات در حد اپلیکیشن های قدرتمندی همچون اورنوت یا Todoist نباشد، اما یکی از گزینه های رایگان و بسیار خوب یادداشت برداری است که می توانید به آن مراجعه کرده و از امکانات هوش مصنوعی گوگل در آن کمال بهره را ببرید.

جالب است بدانید که اورنوت در هفته ای که گذشت، قابلیت های نسخه رایگان خود را برای کاربرانش محدودتر از گذشته نمود. در نسخه Basic اورنوت حالا محدودیت بارگذاری فایل به 60 مگابایت در ماه رسیده و فقط می توان به آن از طریق دو دستگاه دسترسی پیدا کرد. مضاف بر این نسخه های Plus و Premium اپ نیز به ترتیب 1 و 2 دلار افزایش قیمت داشته اند.

با این اوصاف، اگر نمی خواهید که برای یادداشت برداری در گجت های هوشمند متقبل هزینه شوید شاید گوگل کیپ بتواند بهترین انتخاب تان محسوب شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی