ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از چندین مقصد به نسخه های موبایل اپ گوگل مپس اضافه شد

گوگل مپس اپلیکیشنی فوق العاده و بی نهایت کاربردی است که شاید همگی روزانه از آن استفاده می کنیم. با این وجود اما هنوز یک سری محدودیت های عجیب در قابلیت های آن مشاهده می شوند. درست است ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

گوگل مپس اپلیکیشنی فوق العاده و بی نهایت کاربردی است که شاید همگی روزانه از آن استفاده می کنیم. با این وجود اما هنوز یک سری محدودیت های عجیب در قابلیت های آن مشاهده می شوند.

درست است که اپلیکیشن های iOS و اندروید گوگل مپس وقتی در سفر از نقطه A به نقطه B هستید، رستوران ها، پمپ بنزین ها و مکان های دیگر بر سر راهتان را به درستی نشان می دهند، اما اگر بخواهید یک مقصد دیگر به مقصد فعلی تان اضافه کنید چطور؟ آیا می توان یک نقطه C هم به عنوان مقصد بعدی به گوگل مپس اضافه کرد؟

تا این لحظه فقط نسخه دسکتاپ گوگل مپس از مقاصد چندگانه پشتیبانی می کرد، ولی خوشبختانه از امروز کاربران اپلیکیشن های موبایل این ابزار نقشه کاربردی هم به این قابلیت دسترسی خواهند داشت.

انتشار قابلیت اضافه کردن مقصد جدید از همین امروز در گوگل مپس اندروید آغاز شده و می توانید آیکن + مربوط به آن را زیر فیلد مسیریابی اپلیکیشن مشاهده کنید. با اشاره روی این علامت قادرید برای مسیریابی مقصد دیگری را هم برای توقف به گوگل مپس اضافه نمایید.

به نظر می رسد که نهایتا چهار مقصد را می توان به همین شیوه به اپلیکیشن اضافه کرد. گوگل این قابلیت بسیار مفید را مستقیما از طریق سرورهای اپلیکیشن به آن اضافه می کند، بنابراین اگر نسخه 9.21 گوگل مپس را نصب کرده باشید ممکن است تا ساعاتی دیگر قابلیت مذکور در موبایل شما هم پدیدار شود. گفتنی است که کاربران نسخه iOS گوگل مپس نیز با کمی تأخیر این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی