ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکانت توییتر مدیر عامل آکیلس هم هک شد

اوایل ماه جاری میلادی بود که اکانت های مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک در برخی از شبکه های اجتماعی هک شد و حالا نوبت به «برندان آیریب» (Brendan Iribe) مدیرعامل کمپانی آکیلس رسیده تا به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

اوایل ماه جاری میلادی بود که اکانت های مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک در برخی از شبکه های اجتماعی هک شد و حالا نوبت به «برندان آیریب» (Brendan Iribe) مدیرعامل کمپانی آکیلس رسیده تا به همین سرنوشت دچار شود.

هک شدن اکانت توییتر آیریب زمانی مشخص گشت که چند توییت از قول وی ارسال شد و به انتخاب یک مدیرعامل جدید برای آکیلس اشاره داشت. بعد از آن نیز مجدداً توییتی با محتوای زیر ارسال شد که آیریب را یک احمق خطاب می کرد:

تصور کنید که که باحال ترین دستگاه تاریخ گیمینگ و تکنولوژی را معرفی کنید اما برای 4 سال مداوم از یک رمز عبور استفاده نمایید... آقای مدیر عامل احمق!

در حال حاضر که این خبر نوشته می شود، تمام توییت ها هنوز در اکانت آیریب به چشم می خورند و به نظر می رسد که هکرها کماکان به آن دسترسی داشته باشند. اما جالب است بدانید که زاکربرگ و آیریب تنها قربانی حملات هکرها طی چند وقت اخیر نبوده اند و تنها چند روز پیش اکانت مدیر عامل گوگل، ساندار پیچای نیز در وب سایت Quora به دست گروهی به نام OurMine افتاد. ناگفته نماند که کمپانی آکیلس هنوز صحبتی در این باره به میان نیاورده است.

hackkk

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی