ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات پایگاه داده GFXBench خبر از آماده سازی یک موبایل وان پلاس 6.1 اینچی می دهد

در حالی که تصور می شد چند مدل مختلف از موبایل وان پلاس 3 با اندازه ها و حافظه های رم گوناگون به بازار عرضه شوند، کمپانی چینی وان پلاس تنها یک مدل از اسمارت فون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

در حالی که تصور می شد چند مدل مختلف از موبایل وان پلاس 3 با اندازه ها و حافظه های رم گوناگون به بازار عرضه شوند، کمپانی چینی وان پلاس تنها یک مدل از اسمارت فون مورد اشاره را در دسترس قرار داد و تاکید کرد که قرار نیست بزودی شاهد نمونه ای جدید از وان پلاس یا وان پلاس اکس باشیم.

با این حال اخیراً بنچمارک جدیدی رویت شده است که خبر از عرضه یک دیوایس وان پلاس به همراه نمایشگر 6.1 اینچی می دهد. گذشته از اندازه صفحه، سایر مشخصات سخت افزاری دستگاه هیچ تفاوتی با وان پلاس 3 ندارند. بنابراین این اسمارت فون هم به رزولوشن 1920x1080، حافظه رم 6 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 820، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز بوده و از اندروید 6.0 مارشملو بهره می برد.

با توجه به این مشخصات، بدیهی است که اولین حدس به نسخه بزرگ تر وان پلاس 3، مانند نسخه ای تحت عنوان Max یا Pro باز می گردد که اندازه ای بزرگ تر از مدل معمولی خواهد داشت. با این حال هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده و باید منتظر ماند و دید که در آینده چنین ورژنی به بازار خواهد آمد یا خیر.

ناگفته نماند که بنچمارک مورد بحث برخی از اطلاعات اساسی را در خود جای نمی دهد. برای مثال می توان به عدم وجود یک شماره مدل مشخص اشاره کرد که معمولاً در تست های بنچمارک به چشم می خورد و این دیوایس صرفاً با عبارت «OnePlus Unknown» یا «وان پلاس ناشناخته» معرفی شده است. حال باید منتظر ماند و دید آیا عاقبت چنین دستگاهی در آینده ای نزدیک راه خودش را به بازار باز خواهد کرد یا خیر؟

OnePlus-6.1-benchmark

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی