ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت جدید ZenPad 3s 10 ایسوس
تکنولوژی

تبلت ZenPad 3s 10 ایسوس ۲۲ تیر در کشور تایوان رونمایی خواهد شد

کمپانی بزرگ ایسوس قصد دارد در تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر) از مدل تازه تبلت Zenpad S خود در کشور تایوان رونمایی کند. این در حالی است که کمپانی مذکور در اوایل ماه جاری نسل تازه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

کمپانی بزرگ ایسوس قصد دارد در تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر) از مدل تازه تبلت Zenpad S خود در کشور تایوان رونمایی کند. این در حالی است که کمپانی مذکور در اوایل ماه جاری نسل تازه تبلت های ZenPad 8 و ZenPad ۱۰ را روانه بازار کرده بود.

تصور می شود محصول جدید تایوانی ها با نام کامل ZenPad 3s 10، از نمایشگری ۹.۷ اینچی با کیفیت دو برابر اچ دی (۲K) و 4 گیگابایت رم و البته یک باتری ۵۹۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند باشد. وجود تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام نیز دور از ذهن به نظر نمی رسد.

شنیده شده تمام این سخت افزار درخور توجه در بدنه ای به ضخامت تنها ۵.۳۲ میلیمتر (یا ۰.۲ اینچ) جا خوش کرده است. این یعنی تبلت جدید ایسوس ضخامتی کمتر از گلکسی تب S2 سامسونگ با همین اندازه نمایشگر خواهد داشت.

هنوز در مورد رزولوشن دقیق نمایشگر اطلاعاتی در دست نیست، اما ۲K بودن آن می تواند به معنی نسبت پیکسل ۱۵۳۶×۲۵۶۰، و یا ۱۴۴۰×۲۱۶۰ باشد، گرچه با توجه به مشخصات نمایشگر تبلت ZenPad Z8 (که به تازگی اطلاعات سخت افزاری آن در اسناد FCC مشاهده شده)، احتمال اول قوی تر به نظر می آید.

در خصوص سایر مشخصات احتمالی نیز می توان به چیپ مجتمع شش هسته ای MT8176V مدیاتک، سنسور ۸ مگاپیکسلی در پشت و سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین جلو اشاره کرد. به طور قطع این تبلت با اندروید ۶ مارشملو روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی