ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی همانند مایکروسافت قصد یکپارچه سازی پلتفرم هایش را ندارد

مایکروسافت قصد دارد دو پلتفرم اکس باکس وان و ویندوز 10 را با یکدیگر متحد کرده و از قدرت استودیوهای بازی سازی اش برای به پیش راندن ویندوز 10 بهره گیرد. حالا اکس باکس وان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

مایکروسافت قصد دارد دو پلتفرم اکس باکس وان و ویندوز 10 را با یکدیگر متحد کرده و از قدرت استودیوهای بازی سازی اش برای به پیش راندن ویندوز 10 بهره گیرد. حالا اکس باکس وان تقریبا کنسولی بی مصرف برای دارندگان پلتفرم پی سی به حساب می آید و حتی فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس هم به این موضوع اعتراف کرده است.

با این حال، اندرو هاوس، مدیر Sony Interactive Entertainment اخیرا اعتراف کرده که آن ها قصد ندارند رویکردی مشابه را پی گرفته و همانند مایکروسافت عمل کنند.

خبرنگار وبسایت DualShockers در گفتگویی با اندرو هاوس از وی پرسید که آیا آن ها هم به دنبال یکپارچه سازی اکوسیستم پلی استیشن هستند یا خیر که در جواب چنین گفته شد: «من همیشه سعی می کنم در مورد استراتژی دیگران صحبتی نکنم. بیشتر دوست دارم در مورد راهبردهای خودمان صحبت کنم... بله، مایکروسافتی ها تمرکز بسیاری روی قابلیت کراس-پلی بین اکس باکس و پی سی داشتند. باید دید که آیا تقاضای گسترده ای از سوی کاربران در این مورد هست یا نه.»

و در ادامه افزود: «اما از نگاه ما، واقعا در حدی تاثیر گذار نیستند که ما تغییری در استراتژی های خودمان ایجاد کنیم. ما همیشه معتقد بودیم یک اکوسیستم اختصاصی که ارائه دهنده تجربه یکدست به مشتریان بوده مسیر درست است و استراتژی ما هم همینگونه باقی می ماند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohsenizadi
    mohsenizadi | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    سونی واقعا شرکتیه که به کنسولش به عنوان یه ایستگاه برای (بازی) نگاه میکنه نه مثل مایکرو که نه بلده جهارتا بازی انحصاری درست بده که حداقل دارندگان ایکس باکس یه دلخوشی داشته باشن تازه قدرت ایکس باکسم از پلی استیشن کمتره با قیمت بیشتر.ولی مثلا سونی تو همین e3دوباره وفاداریشو به طرفداراش نشون داد.اومد کلی بازی باحال نشون داد اکثرا هم انحصاری.درحالیکه مایکروسافت فقط درباره VR و اسکورپیو و بازی انحصاری درست و درمونشم فقط gears of war بود که اونم از وقتی من یادمه همه منتظر ریلیز نهاییش هستن.خلاصه کلام اینکه سونی از زمان عرضه پلی استیشن 1 هدف خودش رو گم نکرده و دلیلی نمیبینه برای مانور الکی روی این یکپارجه سازی پلتفرم ها و....چون هدف اصلی از خرید کنسول بازی،بازی هستش.این بود انشای من

  • میطی
    میطی | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    الان اونوقت سونی کدوم پلتفرم‌هاش رو میتونه یکپارچه کنه؟ مگه سونی غیر از پلی‌استیشن پلتفرم مهم دیگه‌ای هم داره؟

مطالب پیشنهادی