ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل مایکروسافت در حال نوشتن کتابی به نام Hit Refresh است

ساتیا نادلا، مدیرعامل فعلی مایکروسافت، قصد نوشتن کتابی در مورد زندگی خودش، مایکروسافت و چگونگی تغییر دنیای فناوری دارد. نام این کتاب Hit Refresh است و انتظار می رود که در پاییز 2017 توسط انتشاراتی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

ساتیا نادلا، مدیرعامل فعلی مایکروسافت، قصد نوشتن کتابی در مورد زندگی خودش، مایکروسافت و چگونگی تغییر دنیای فناوری دارد. نام این کتاب Hit Refresh است و انتظار می رود که در پاییز 2017 توسط انتشاراتی Harper Business عرضه شود. نادلا قصد دارد عایدی های این کتاب را به Microsoft Philanthropies ببخشد.

این اولین کتاب نادلا است و گویا وی تصمیم دارد تا کتابی متفاوت از زبان یک رهبر تجاری بنویسد. او می گوید که Hit Refresh کتاب راهنمای موفقیت یا دفترچه خاطرات نیست. کلمه ای که در توصیف این کتاب بارها و بارها تکرار می شود، «تغییر شکل» است.

نادلا بارها تاکید داشته که تمرکزش روی مایکروسافت، این کمپانی را تغییر شکل داده تا به آینده نگاه کند. این کتاب، گویا در ارتباط با ضرورت انجام چنین کاری در همه جا است.

مدیرعامل ردموندی ها می گوید که این کتاب را برای اعضای تیم، مشتریان و همکاران مایکروسافت می نویسد. اگر هر کاربر ویندوز را یک مشتری مایکروسافت در نظر بگیرید (که احتمالا نادلا در نظر گرفته)، پس بنابراین از نگاه نادلا این کتاب برای همگان خواهد بود.

از نادلا که حالا سخت مشغول هدایت و به پیش راندن کشتی مایکروسافت است، چنین پروژه ای انتظار نمی رفت اما او به طور کلی دستی به قلم دارد و در چندین رسانه نظیر فایننشال تایمز و اسلیت نوشته هایی منتشر کرده است.

بازوی Philanthropies که به مفهوم بشردوستی یا فعالیت های خیرخواهانه است، سال گذشته در مایکروسافت آغاز به کار کرد و در ماه ژانویه اعلام شد که قصد آن ها ارائه رایگان منابع ابری به ارزش یک میلیون دلار است. حالا درآمدهای حاصل از کتاب نیز به این بخش خواهد رسید تا در واقع نادلا و مایکروسافت سرویس های خودشان را بیشتر تبلیغ کنند و همانطور که در کتاب آمده، برای دگرگونی و آینده آماده شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • parsa_masoudi
    parsa_masoudi | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    ماکروسافت بشر دوست هست .. یک بیل گیتس و 2 خود ماکرو .. انسان بودن دین نمیشناسد

مطالب پیشنهادی