ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری موبایل Mi Note 2 از شیائومی فاش شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از موبایل Mi Note 2 شیائومی که انتظار می رود تا پایان سال جاری میلادی معرفی شود در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. در میان اطلاعات فاش شده، جزییات ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

به تازگی اطلاعات جدیدی از موبایل Mi Note 2 شیائومی که انتظار می رود تا پایان سال جاری میلادی معرفی شود در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. در میان اطلاعات فاش شده، جزییات سخت افزاری بسیار جالبی به چشم می خورد که از عرضه یک پرچمدار پیشرفته و قدرتمند از سوی کمپانی چینی شیائومی حکایت دارد.

به عنوان مثال گفته می شود Mi Note 2 به تکنولوژی Force Touch مجهز خواهد بود؛ قابلیتی که اپل نام 3D Touch را برای آن برگزیده و به کاربر اجازه می دهد با لمسآهسته، معمولی و محکم روی نمایشگر، تعاملات مختلفی با دستگاه داشته باشد.

انتظار می رود Mi Note 2 به نمایشگری 5.7 اینچی مجهز باشد که رزولوشن مدل معمولی آن (بدون نمایشگر خمیده) 1080x1920 خواهد بود. در همین حال، مدل 5.7 اینچی دیگری با نمایشگر خمیده نیز در راه است که رزولوشن 1440x2560 را با خود به ارمغان می آورد.

بنابر شایعات اخیر، اسمارت فون مورد اشاره در قالب سه مدل عرضه می شود و خریداران می توانند از میان مدل هایی با 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی یا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یکی را برگزینند. مدل پریمیوم با نمایشگر خمیده و رزولوشن 2K نیز به همراه رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

مضاف بر این ها، هر دو مدل مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه دوربینی دوگانه در پشت عرضه خواهند گشت و هر دو دوربین نیز به سنسوری 12 مگاپیکسلی مجهز هستند. ناگفته نماند که در این میان مدل پایه قرار است به همراه یک دوربین 16 مگاپیکسلی به دست کاربران برسد. ضمناً تمام مدل ها هم از اسکنر اثر انگشت فراصوتی تعبیه شده در داخل نمایشگر بهره می برند.

گفته شده که سه مدل مختلف Mi Note 2 به یکی از چیپست های اسنپدراگون 820 و یا اسنپدراگون 821 مجهز هستند و از NFC هم پشتیبانی به عمل می آورند. در هر سه موبایل، یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم به چشم خواهد خورد و به لطف تکنولوژی Quick Charge 3.0 خریداران می توانند اسمارت فون خود را با سرعتی تا چهار برابر بیشتر از موبایل های فعلی شیائومی شارژ نمایند.

در پایان نیز می بایست خاطر نشان سازیم مدل پایه Mi Note 2 قیمتی معادل 376 دلار آمریکا خواهد داشت و این قیمت برای مدل 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایت به 451 دلار می رسد. در نهایت مدل پریمیوم با صفحه نمایش دارای لبه خمیده هم برچسب قیمت 526 دلار را حمل خواهد کرد. اگر این قیمت ها حقیقت داشته باشند، مدل پریمیوم Mi Note 2 گران قیمت ترین موبایل شیائومی تا به امروز خواهد بود. در نهایت باید افزود که این اطلاعات فعلاً در حد شایعه بوده اند و باید تا تایید رسمی از سوی چینی ها منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • فرشاد
    فرشاد | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    دوست عزیز من‌تجربه خریدشو دارم و بهترین فروشگاهش ، فروشگاه فارسی شیاومی هست
    xiaomi-fa

  • Link
    Link | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    من شیائومی رو کاملا قبول دارم چون رد می ۲ رو بیشتر از یک سال دارم واقعا خوب کار میکنه و با کیفیت ۹۸ دلار هم خریدمش بچه های این فروشگاه اینترنتی هم قیمتهاش خوبه البته یک مدت دیر به دیر اپدیت میکنه زنگ زدم پشتیبانیش گفت دارن چند هزار کالا اضافه میکنن بعد ماه رمضان خوب میشه و هر روز اپدیت می کنن من ازشون یک پاوربانک و یک گوشی a5 2016 خریدم
    Rayaneh724.com

  • a
    a | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    اگه مدل پرمیوم وارد ایران بشه پولش از s7 edge هم بیشتر میشه?

  • کامران
    کامران | ۱۰ تیر ۱۳۹۵

    بسیار عالی ولی کاش گوشیهاش از وسط نصف نشن

مطالب پیشنهادی