ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل میان رده Markw از شیائومی در پایگاه داده GeekBench رویت شد

بنابر گزارش های اخیر، به تازگی موبایل جدیدی از سوی کمپانی شیائومی در پایگاه داده Geekbench که دیتابیس یکی از محبوب ترین تست های بنچمارک موبایل های اندرویدی به شمار می رود رویت شده که ظاهراً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

بنابر گزارش های اخیر، به تازگی موبایل جدیدی از سوی کمپانی شیائومی در پایگاه داده Geekbench که دیتابیس یکی از محبوب ترین تست های بنچمارک موبایل های اندرویدی به شمار می رود رویت شده که ظاهراً با نام داخلی «Markw» شناخته می شود. مطابق معمول تست های Geekbench، اطلاعات زیادی از سخت افزار این دستگاه، مانند اندازه نمایشگر یا ظرفیت باتری منتشر نشده و صرفاً می دانیم که Markw دستگاهی میان رده به همراه پردازنده اسنپدراگون 625 خواهد بود که احتمال پشتیبانی آن از پروژه تانگو و پلتفرم واقعیت مجازی Daydream را افزایش می دهد.

در کنار اسنپدراگون 625 که هنوز یکی از پردازنده های قدرتمند کوالکام به شمار می رود، سه گیگابایت حافظه رم نیز به چشم می خورد. پردازنده موبایل Markw از فرکانس پردازشی 2.02 گیگاهرتز بهره می برد و به هشت هسته مجهز شده است. این دستگاه در تست تک هسته ای به امتیاز قابل توجه 923 دست یافته و امتیاز تست چند هسته ای آن با اختلافی چشمگیر به 4537 رسیده است که حکایت از هماهنگی بسیار خوب هسته های پردازنده ای دارد که قدرت پردازشی اش معادل نصف اسنپدراگون 820 است.

گذشته از این ها، پردازنده گرافیکی Adreno 510 هم جزئی از سخت افزار Markw شیائومی به شمار می رود که این دیوایس مرموز را به دستگاهی مناسب برای گیمینگ تبدیل خواهد کرد. حافظه دستگاه هم در تست پرفورمنس، سرعت 3 گیگابایت بر ثانیه را از خود به جای گذاشته که بنابر آن می توان منتظر دیوایسی با عملکردی بسیار سریع به هنگام باز کردن اپلیکیشن ها بود.

در حال حاضر تمام اطلاعات موجود درباره Markw به همین حد خلاصه می شود و البته هنوز حتی مشخص نیست که این موبایل اصلاً به شیائومی تعلق دارد یا خیر. اگر این اسمارت فون واقعاً توسط چینی ها توسعه یافته باشد احتمالاً باید منتظر مدل جدیدی از سری Mi Note باشیم که بنابر شایعات، دستگاه های جدید عضو این خانواده طی سال جاری میلادی به بازار خواهد آمد.

Xiaomi_markw_Geekbench

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی