ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رابط کاربری موبای های HTC برای دیگر موبایل های اندرویدی
تکنولوژی

اولین تصاویر از لانچر HTC Sense برای سایر موبایل های اندرویدی

تلفن های هوشمند HTC همواره به داشتن رابط کاربری روان و سرراست مشهور بوده اند. به خصوص که کمپانی HTC در یکی دو سال اخیر سعی کرده تا حد زیادی سرعت و امکانات لانچر اختصاصی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

تلفن های هوشمند HTC همواره به داشتن رابط کاربری روان و سرراست مشهور بوده اند. به خصوص که کمپانی HTC در یکی دو سال اخیر سعی کرده تا حد زیادی سرعت و امکانات لانچر اختصاصی خود موسوم به Sense را بهبود ببخشد. در سالیان اخیر فروش پایین تلفن های هوشمند این موبایل ساز تایوانی سبب شده اکثر کاربران اکوسیستم اندروید تجربه کار با این رابط کاربری را نداشته باشند، بنابراین HTC تصمیم گرفته لانچر اختصاصی خود را برای سایر موبایل های اندرویدی منتشر کند.

هفته قبل بود که خبر رسید برخی از اعضای برنامه بتای HTC برای تست یک ابزار جدید دعوت شده اند. مشخص شد ابزار مذکور نسخه بتای Sense Home 8 است که فرد تست کننده می بایست مالک یک موبایل غیر از برند HTC و مجهز به اندروید ۴.۴ و بالاتر باشد.

امروز اولین اسکرین شات ها از این لانچر منتشر شده، گرچه اطلاعات خاصی از محتوای آن بروز نمی دهند. جای تعجب نیست که ظاهر این رابط کاربری مشابه آن چیزی باشد که در موبایل تازه معرفی شده HTC 10 دیدیم. ضمن این که شکی وجود ندارد در این لانچر شاهد حضور اپلیکیشن اختصاصی BlinkFeed کمپانی تایوانی خواهیم بود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که انتظار داریم در اپلیکیشن Sense Home 8 در دسترس باشد، قابلیت های شخصی سازی زیاد آن است؛ از جمله امکان قرار دادن آیکون ها در هر نقطه از صفحه خانگی اندروید به دلخواه خود.

گذشته از همه این ها خوشحال می شویم اگر ببینیم لانچر اختصاصی HTC همان روانی و سرعت در کاری را که در موبایل های تولیدی این شرکت می بینیم، به موبایل اندرویدی ما هم بیاورد.

Leaked-HTC-Sense-Home-8-screencaps.jpg

Leaked-HTC-Sense-Home-8-screencaps.jpg-2

Leaked-HTC-Sense-Home-8-screencaps.jpg-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TNT
    TNT | ۱۲ تیر ۱۳۹۵

    بشخصه از قدیم با ui اچ تی سی و هوآوی و سامسونگ و اپل دارم کار میکنم، در کل از همه نظر خوب و کامل هست و فقط چندتا مشکل کوچیک داره مثل اینه که خیلی راحتی کابر رو در نظر نگرفته و کاربر پسند نیست برای مثال یه برنامه اگه تو صفحه آخر منو اپلیکیشن هاتون داشته باشین باید ۱۰ صفحه رو به صورت دستی browse کنید که واقعا مصیبته یا بخشی مثل suggested سونی نداره که بتونه سریعتر و بدون تغییر دادن order و ترتیب نمایش اپ ها به پر استفاده ترین اپ هاتون دسترسی داشته باشید و مشکل دیگه این که حتی با غیر فعال کردن انیمیشن ها کاربر باز هم شاهد یه نرمی خاصی در هنگام جا به جایی بین اپلیکیشن ها و بعضی قسمت های ui هست که بشخصه دوست داشتم که این نرمی وجود نداشته باشه و با نهایت سرعت بین اپ های مختلف جا به جا شه و یا با اینکه تم های عالیی تو برنامه theme داره ولی بخاطر عدم وجود دسته بندی مناسب برای انواع مختلف تم ها که باعث میشه کاربر بعد از هر ۲۰ -30 تا تم ضعیف با یه تم و یا آیکون پک به درد بخورو زیبا مواجه بشه و یه ضعف کوچیک دیگش هم پیچیدگیش برای تغییر دادن قسمت های مختلف رابط کاربری و ایجاد یه تم modified شده هست که با این که پیچیدست ولی قابلیت شخصی سازی بالایی داره و مشکل آخر ای که از نظر بنده داره ولی تا حد زیادی سلیقه ای است(شاید برای بعضی از کاربران حتی مزیت هم باشه) اینه که ظاهر آندروید خام رو تا حد زیادی تغییر داده که بر روی راحتی استفاده (عدم دسترسی به بخش تغییر دقیق brightness در quick setting) و زیباییش تاثییر گذاشته
    از نقاط قوتش هم به وجود تم های متنوع، قابلیت شخصی سازی بالا و blink feed (بهترین بخش ui که واقعا تکه و بدون اون یه یوزر اینترفیس معمولی داشت htc) میشه اشاره کرد

  • متین
    متین | ۱۲ تیر ۱۳۹۵

    جی 3 من مشکلی نداره.ال جی عالیه.

  • سامان
    سامان | ۱۲ تیر ۱۳۹۵

    تاچ ویز سامسونگ رابطه کاربری زیبایی داره ولی از لحاظ سرعت و بهینه بودن خوب نیس . رابطه کاربری گوشی های هواوی و شیامی پر سرعت و روان ولی زیبایی ندارن ولی در این میان رابطه کاربری سنس اچ تی سی ممکنه زیباترین یا پرسرعت نباشه (ولی در کل از لحاظ داشتن زیبایی همراه سرعت خوب و باگ کمتر فوق العادس)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی