ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و تلاش برای خرید سرویس استریم موسیقی Tidal

بنابر گزارش های اخیر، اهالی کوپرتینو که برنامه های بزرگی در قبال سرویس اپل موزیک خود دارند، به دنبال خرید سرویس استریم موسیقی Tidal هستند؛ سرویسی که به یکی از خواننده های نام آشنای آمریکایی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

بنابر گزارش های اخیر، اهالی کوپرتینو که برنامه های بزرگی در قبال سرویس اپل موزیک خود دارند، به دنبال خرید سرویس استریم موسیقی Tidal هستند؛ سرویسی که به یکی از خواننده های نام آشنای آمریکایی تعلق دارد و وی در مارس 2015 با پرداخت مبلغ 56 میلیون دلار آن را خریداری نموده است. در حال حاضر مشخص نیست که نتیجه گفتگو میان Tidal و ساکنین کوپرتینو چگونه پیش خواهد رفت اما مدیران اجرایی Tidal صحبت با کمپانی غول تکنولوژی مورد اشاره را تکذیب نموده اند.

Tidal در حال حاضر به 4.2 میلیون مشترک دسترسی دارد و دو سرویس متفاوت را به مخاطبان خود ارائه می دهد. این دو سرویس که ماهیانه 20 و 10 دلار قیمت گذاری شده اند، به ترتیب کیفیت صوتی های فای و معمولی را در اختیار مشترکین قرار می دهند. اما گذشته از این، اوایل ماه جاری میلادی اعلام شد که 15 میلیون کاربر بابت اشتراک ماهیانه اپل موزیک حاضر به پرداخت مبالغ مختلف، شامل اشتراک 10 دلاری معمولی و اشتراک 5 دلاری مخصوص دانشجویان هستند.

در ماه مه 2014، اپل رقمی بالغ بر 3 میلیارد دلار به کمپانی Beats Audio پرداخت نمود و تجارت هدفون و سرویس استریم موزیک Beats Music آن را به تصاحب خود در آورد. در آن زمان تعداد کاربران Beats Music که حاضر به خرید اشتراک سرویس بودند تنها به 111 هزار نفر می رسید.

در صورتی که دو کمپانی مورد اشاره به توافق برسند و با توجه به اینکه Tidal در اختیار یکی از موفق ترین خواننده های آمریکایی قرار دارد، ارتباط وی با اپل سبب خواهد شد تا خوانندگان بیشتری نسبت به حضور در لیست هنرمندان اپل موزیک تمایل نشان دهند. ناگفته نماند هنوز اهالی کوپرتینو هیچ قیمت مشخصی برای خرید Tidal ارائه نکرده اند و حتی اصلاً مشخص نیست که این دو به توافق خواهند رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی