ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت های هیبریدی محصول دل
تکنولوژی

دل تولید تبلت های اندرویدی را برای تمرکز بر ابزارهای هیبریدی ویندوزی متوقف می کند

زمانی بود که شرکت آمریکایی دل (Dell) اشتیاق نسبتاً زیادی برای تولید انواع مختلفی از تبلت های مبتنی بر سیستم عامل اندروید داشت، اما این روزها دیگر خبری از آن اشتیاق نیست و گرایش آنها بیشتر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

زمانی بود که شرکت آمریکایی دل (Dell) اشتیاق نسبتاً زیادی برای تولید انواع مختلفی از تبلت های مبتنی بر سیستم عامل اندروید داشت، اما این روزها دیگر خبری از آن اشتیاق نیست و گرایش آنها بیشتر به سمت و سوی تولید تبلت های هیبریدی ویندوزی متمایل شده است. این شرکت تا زمان پایان دوره تضمین، از اندرویدی های سری Venue پشتیبانی خواهد کرد، اما دیگر محصولی از این سری روانه بازار نخواهد شد.

بازار تبلت ها این روزها حال و روز خوشی ندارد. تولید تلفن های هوشمند قدرتمند با نمایشگرهای بزرگ، در کنار عدم توانایی این گجت ها در رقابت با نوت بوک ها در تولید محتوا، سبب شده روز به روز از میزان تقاضا برای تبلت های اندرویدی و حتی آیپدهای اپل کاسته شود.

تبلت های هیبری فرزند همین شرایط هستند و سرفس های مایکروسافت پرچمدار این حرکت تازه. این سری از گجت ها در عین حالی که با داشتن کیبورد و سیستم عامل کامل، قابلیت های یک لپ تاپ کوچک را دارا هستند، تا حدود زیادی نیز مزایای قابل حمل بودن تبلت های کلاسیک را حفظ کرده اند.

غول های دنیای تکنولوژی چون اپل و گوگل در این مسیر از مایکروسافت پیروی کردند و محصولاتی مشابه را روانه بازار ساختند. حال به نظر می رسد شرکت دل نیز عزم خود را جزم کرده تا از این قافله عقب نماند.

این شرکت در ایمیلی به وبسایت PCWorld اعلام کرده که آینده تبلت ها در دستان محصولات ۲ در ۱ یا همان هیبریدی ها است و آنها قصد دارند روی تولید چنین محصولاتی تمرکز نمایند و به همین دلیل دیگر هیچ تبلت اندرویدی را عرضه نخواهند کرد.

باید به انتظار نشست و دید اولین تبلت ۲ در ۱ مبتنی بر ویندوز این کمپانی تا چه حد می تواند در تحقق این هدف موثر واقع شود. البته اگر نوت بوک هیبریدی XPS 12 را به عنوان اولین تلاش آنها در نظر نگیریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی