ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون 4K سونی
تکنولوژی

سونی و معرفی سه مدل تلویزیون 4K ارزان قیمت

کمپانی سونی سال ۲۰۱۶ را با رونمایی از چند مدل ویژه و گران قیمت از تلویزیون های 4K خود مجهز به فناوری HDR آغاز کرد. حالا با فرارسیدن تابستان شاهد عرضه چند مدل ارزان تر از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

کمپانی سونی سال ۲۰۱۶ را با رونمایی از چند مدل ویژه و گران قیمت از تلویزیون های 4K خود مجهز به فناوری HDR آغاز کرد. حالا با فرارسیدن تابستان شاهد عرضه چند مدل ارزان تر از تلویزیون های 4K این کمپانی برای پوشش طیف وسیع تری از مشتریان هستیم.

طبق اعلام این شرکت، مدل های جدید 800D ،۷۵۰D ،۷00D ارزان ترین تلویزیون ها در میان محصولات عرضه شده از سری رده بالای XBR سونی هستند. در این میان فعلاً تنها مدل 800D است که از فناوری HDR-10 برای نمایش بهترین رنگبندی ها و کنتراست ممکن بهره می برد. سفت افزار (firmware) دو محصول دیگر قرار است در اواخر سال جاری به روز رسانی شوند.

به مانند برادران گران قیمت تر، این سه محصول جدید نیز از جمله تلویزیون های اندرویدی با قابلیت پشتیبانی از Google Cast و بهره مندی از اپلیکیشن Harmony Hub (محصول Logitech) به شمار می روند.

اما در خصوص قیمت؛ مدل ۶۵ اینچی 750D در وبسایت سونی ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد، اما قیمت خرده فروشی آن برابر با ۲۳۰۰ دلار خواهد بود. در مقایسه با قیمت ۲۸۰۰ دلاری مدل 930D (البته در وبسایت سونی) ارزان بودن مدل 750D بیش از پیش آشکار می شود. البته با هزینه ۱۵۰۰ دلاری می توانید یک نمونه ۶۵ اینچی از سری M برند Vizio را به همراه یک تبلت اندرویدی به عنوان ریموت کنترل و پشتیبانی از Dolby HDR (به جای HDR-10) خریداری نمایید.

قیمت خرده فروشی مدل 800D با ابعاد ۴۹ و ۴۳ اینچ به ترتیب برابر با ۱۵۰۰ و ۱۳۰۰ دلار تعیین شده است (قیمت وبسایت سونی به ترتیب ۷۵۰ و ۹۰۰ دلار).

مدل 700D نیز با دو سایز پنل ۵۵ و ۴۹ اینچی، به ترتیب ۱۵۰۰ و ۱۰۰۰ دلار در خرده فروشی ها به فروش خواهند رسید (قیمت وبسایت سونی برابر با ۹۰۰ و ۸۰۰ دلار).

در حال حاضر می توانید این تلویزیون های 4K را از وبسایت سونی پیش خرید کنید. امکان سفارش آنها از طریق خرده فروشی هایی چون آمازون و بست بای نیز از ماه آینده فراهم می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ایلیا
    ایلیا | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

    سونی سلطان صوت و تصویر، کپمانی خوش نام ژاپنی، خالق کیفیت حقیقی، آمار فروش آشغال فروشان ارزان قیمت هر چه قدر هم بالا بره سونی همواره خاص و بی مانند خواهد ماند

  • حامد
    حامد | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

    درود بر سونی ♥
    چند روزه پیشه پیشه یکی از دوستانم بودم که کارش تلویزیونه میگفت تو این چند ساله پنلی با کیفیتی مثه x8005c ندیده البته خودمم تو مغازش دیدم واقعا کف کردم 100% سونی خودشو باید خیلی بالاتر از اینا بکشه یه برند شیک و محترم مثه سونی نباید این طوری قافیه رو ببازه به رقبا
    این تلویزیون های جدید انشالله دوای کاره سونی بشه و مشتری ها رو به سمت سونی بکشونه
    دوست داشتید توی شبکه های اجتماعی دنبالم کنید @sonyunique

مطالب پیشنهادی