ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Folder Lock؛ محافظ قدرتمند حریم خصوصی شما در موبایل و تبلت

همه ما فایل هایی در گجت های هوشمندمان داریم که اصلا دوست نداریم به دست دیگران بیفتند؛ عکس ها و ویدئوهای خصوصی، اسناد مهم، رمزهای بانکی و حتی فایل های صوتی می توانند جزء این اطلاعات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

همه ما فایل هایی در گجت های هوشمندمان داریم که اصلا دوست نداریم به دست دیگران بیفتند؛ عکس ها و ویدئوهای خصوصی، اسناد مهم، رمزهای بانکی و حتی فایل های صوتی می توانند جزء این اطلاعات مهم و حیاتی باشند.

می دانید که نگهداری از این فایل ها در گجت های دائما متصل به اینترنت، آن هم بدون در نظر گرفتن تدابیر امنیتی کار عاقلانه ای نیست. پس اگر فایل خصوصی مهمی در موبایل یا تبلت تان دارید، بی برو برگرد باید از یک اپلیکیشن محافظ فایل خوب و ایمن استفاده کنید، و پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن Folder Lock است.

Folder Lock 1

Folder Lock تمام مشخصه های یک محافظ فایل ایده آل را داراست؛ هم رایگان است و هم در تمام پلتفرم های موبایل و دسکتاپ می توانید به آن دسترسی داشته باشید و نکته عالی اینکه فایل ها را میان پلتفرم های مختلف همگام سازی هم می کند.

یکی از مسائلی که ممکن است کاربران را برای نصب اپلیکیشن های این چنینی منصرف کند،‌ اتصال آنها به اینترنت است. خوشبختانه Folder Lock برای انجام بخش اعظم وظایفش هیچ احتیاجی به اینترنت ندارد، بنابراین به طور کاملا آفلاین می توانید در آن از فایل های شخصی تان محافظت کنید.

عکس و ویدئوی خصوصی دارید؟ نمی خواهید فایل های ورد و اکسل محل کارتان به دست کسی بیفتد؟ نگران لو رفتن رمز عابر بانک تان هستید؟ Folder Lock با یک الگوریتم رمزنگاری قدرتمند تمامی آنها را از چشم هکرها و افراد سودجو محفوظ نگه می دارد. به غیر از مواردی که گفتیم فایل های صوتی (موزیک و Voice Memo ها)، یادداشت ها و حتی مخاطبین را هم به فهرست فایل های محافظت شونده توسط این اپلیکیشن بیفزایید.

Folder Lock 2

برای ورود به Folder Lock و دسترسی به فایل های قفل و مخفی شده از سیستم عامل می توانید سه شیوه در نظر بگیرید: یک پین کد چهار رقمی، رمز عبور کامل یا پترن. حتی اگر خواهان تدابیر امنیتی قدرتمندتری هستید، می توانید آیکن اپلیکیشن را از منوی اپلیکیشن ها هم مخفی کنید.

Folder Lock حتی می تواند از افرادی که با در دست گرفتن موبایل شما قصد ورود به حریم خصوصی تان دارند عکس هم بگیرد تا دور و اطرافی های خود را بهتر بشناسید! امکان ساخت یک اکانت فیک برای گمراه کردن هکرها هم یکی دیگر از تدابیر امنیتی فوق العاده Folder Lock است تا با آن دیگر خیال تان بابت لو رفتن محتوای خصوصی راحت باشد.

Folder Lock را می توانید به رایگان در کلیه پلتفرم های موبایل و پی سی تجربه کنید. البته اپلیکیشن برای افرادی که خواهان تدابیر امنیتی بیشتری هستند داری یک نسخه پولی هم هست. اما خوشبختانه برای کاربر معمولی استفاده از همان نسخه رایگان Folder Lock کفایت می کند.

Folder Lock

Folder Lock

سازنده: NewSoftwares.net قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 25.4 / 15 / 7.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Salim Shahalivand
    Salim Shahalivand | ۱۳ تیر ۱۳۹۵

    والا تا اونجا که من می دونم این برنامه روی ویندوز رایگان نیست و نسخه ی trial اش در دسترسه که اونم خوب کار نمی کنه.

  • Sarah
    Sarah | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

    آقای بیگ زاده آیا نرم افزار / اپی ، می شناسین که بشه با اون روی کارت های حافظه ی میکرو اس دی که روی گوشی های خودمون ازشون استفاده می کنیم هم پسورد گذاشت ؟ که مثلن اگر کسی کارت حافظه ی میکرو اس دی ما رو از گوشیمون خارج کرد ، نتونه با استفاده از کارت ریدر به محتوای اون روی کامپیوتر دست پیدا کنه .

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

      برای این کار هر اپلیکیشنی که بتونه با الگوریتم های رمزنگاری از فایل ها محافظت کنه رو می تونید استفاده کنید (AppLock، Gallery Lock و همین اپ FolderLock). اما راه ساده تری هم هست: در بخش تنظیمات اندروید به قسمت Security برید و گزینه Encrypt phone رو انتخاب کنید. اینجا گزینه ای به اسم Encrypt SD card می بینید که با فعالسازی این حالت، حافظه SD شما رمزنگاری و عملا دسترسی به محتوای اون از طریق کارت ریدر غیر ممکن میشه.

مطالب پیشنهادی