ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های ویندوزی نیز در تاریخ 12 مرداد آپدیت سالانه ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد

بعد از آن که مایکروسافت بالاخره از تاریخ دقیق عرضه به روز رسانی سالانه ویندوز 10 برای کامپیوترهای شخصی رونمایی کرد، هنوز مشخص نبود که دارندگان موبایل های ویندوزی باید در چه زمانی منتظر این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

بعد از آن که مایکروسافت بالاخره از تاریخ دقیق عرضه به روز رسانی سالانه ویندوز 10 برای کامپیوترهای شخصی رونمایی کرد، هنوز مشخص نبود که دارندگان موبایل های ویندوزی باید در چه زمانی منتظر این آپدیت مهم و بسیار بزرگ باشند. حالا بنابر تایید رسمی اهالی ردموند، ویندوز موبایل نیز در تاریخ 12 مرداد به صورت همزمان با پلتفرم های پی سی به دست مخاطبان خواهد رسید.

دانا سرکار، مدیر برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت این خبر را در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر تایید کرده و می گوید که گرچه آپدیت نسخه موبایل ویندوز 10 به صورت همزمان ارائه می شود اما روند آن ممکن است اندکی به طول انجامد؛ زیرا دستگاه های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که این به روز رسانی را دریافت خواهند نمود.

بنابراین و با توجه به سخنان سرکار می توان احتمال داد که دارندگان های موبایل های ویندوزی باید اندکی بیشتر برای دریافت آپدیت سالانه ویندوز 10 منتظر بمانند. انتظار می رود که آپدیت سالانه ویندوز 10، قابلیت های جدید بسیاری زیادی با خود به همراه آورد که از جمله آنها می توان به ویژگی های امنیتی جدید، Windows Ink (که تجربه کاربری قلم استایلوس را بهبود خواهد بخشید)، هوشمندتر شدن دستیار صوتی کورتانا و پشتیبانی از افزونه ها در مرورگر Edge اشاره کرد.

آپدیت سالانه ویندوز 10 در ابتدا قرار بود تا پایان ماه جاری میلادی و درست در روز یک سالگی سیستم عامل مورد اشاره به دست مخاطبان برسد اما بدیهی است که مایکروسافت برنامه های خود را تغییر داده است. ناگفته نماند کاربرانی که هنوز از ویندوز 7 و ویندوز 8.1 استفاده می کنند تنها تا 29 جولای (8 مرداد ماه) فرصت دارند تا به صورت رایگان ویندوز 10 را دریافت نمایند، در غیر این صورت مجبور به خرید آن خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

    همون که سر آپدیت قبلی گوشی های با رام 512 رو حذف کرد خیلیا ول کردن ویندوز فون رو . ما رفتیم لومیا 630 گرفتیم هنوزم آپدیت نیومده همون 8.1 داریم !!!

مطالب پیشنهادی