ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین نظارتی وای فای از D-Link
تکنولوژی

معرفی سه دوربین نظارتی وای-فای محصول D-Link [تماشا کنید]

کمپانی D-Link که بسیاری از ما آن را با مودم ها، روترها و تجهیزات شبکه اش می شناسیم، به تازگی اقدام به معرفی سه دوربین نظارتی جدید با قابلیت اتصال از طریق وای-فای نموده است. هر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

کمپانی D-Link که بسیاری از ما آن را با مودم ها، روترها و تجهیزات شبکه اش می شناسیم، به تازگی اقدام به معرفی سه دوربین نظارتی جدید با قابلیت اتصال از طریق وای-فای نموده است. هر سه این دوربین ها مجهز به شناساگر حرکت، صوت و قابلیت دید در شب هستند. ضمن این که امکان ذخیره سازی تصاویر بر روی حافظه microSD را نیز دارا می باشند.

اولین مدل این دوربین ها DCS-936L نام دارد که می تواند تصاویری با کیفیت 720p تهیه کند. ضمن این که قابلیت زوم تا چهار برابر را به کاربر خود می دهد و دارای نمایشگر قدرت سیگنال وای-فای است تا بتوانید به کمک آن بهترین مکان را برای نصب این دوربین پیدا کنید. این مدل با قیمت ۷۹ دلاری خود ارزان ترین از دو محصول دیگر است.

(اگر از اپلیکیشن دیجیاتو استفاده می کنید با مراجعه به این لینک می توانید ویدئو را مشاهده کنید)

مدل DCS-5030L از لحاظ کیفیت تصویر برداری با دوربین قبلی تفاوتی ندارد، اما در عوض از قابلیت Pan & Tilt برخوردار است. یعنی می توان بر حسب نیاز زاویه دید آن را ۱۱۰ عمودی و ۳۴۰ درجه در راستای افق  تغییر دهید. این تغییر زاویه از راه دور و به وسیله تلفن همراه شما (اپ اختصاصی mydlink Lite) امکان پذیر است. قیمت این محصول برابر با ۱۳۹ دلار خواهد بود.

(اگر از اپلیکیشن دیجیاتو استفاده می کنید با مراجعه به این لینک می توانید ویدئو را مشاهده کنید)

اما بهترین دوربین از میان مدل های تازه معرفی شده، DCS-8200LH نام دارد که می تواند تصاویری با زاویه دید ۱۸۰ درجه ای و کیفیت HD را به ثبت برساند. این دوربین می تواند با سایر ابزارهای هوشمند خانگی D-Link (از جمله سنسورهای آب، نور و حرکت) جفت شده و در صورت فعال شدن هرکدام از آنها، اقدام به تصویربرداری کند. ضمن این که این دوربین از فناوری وای-فای 802.11ac برخوردار است که سرعت و برد بیشتری را جهت اتصال و ارسال تصاویر فراهم می آورد.

این دوربین با قیمت ۱۳۹ دلاری خود از ماه جولای روانه بازار خواهد شد، اما دو دوربین دیگر از همین حالا قابل سفارش هستند.

علاوه بر این ها، دارندگان محصولات کمپانی اپل می توانند تا پاییز امسال منتظر بمانند تا دوربین های وای-فای D-Link را با امکان اتصال به پلتفرم هوم کیت این شرکت خریداری نمایند.

(اگر از اپلیکیشن دیجیاتو استفاده می کنید با مراجعه به این لینک می توانید ویدئو را مشاهده کنید)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی