ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی CSR Racing 2؛ بازگشت پادشاه سبک درگ ریسینگ

CSR Racing 2 به کسانی که فکر می کنند سبک درگ ریسینگ فاقد جذابیت بوده و پس از مدتی خسته کننده می شود، پاسخ قانع کننده می دهد. از همان ابتدا ورود، بازی فریاد می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

CSR Racing 2 به کسانی که فکر می کنند سبک درگ ریسینگ فاقد جذابیت بوده و پس از مدتی خسته کننده می شود، پاسخ قانع کننده می دهد. از همان ابتدا ورود، بازی فریاد می زند یک عنوان موبایل معمولی نیست. واقعا هم همین طور است، CSR Racing 2 آمده تا محدودیت های موجود در بازی های اسمارت فون ها را کنار زده و نشان دهد این گونه عناوین قابلیت نزدیک شدن به کیفیت کنسول ها را دارند.

اگر بخواهیم قبل از پرداختن به المان های CSR Racing 2 نگاهی به تاریخچه این فرنچایز محبوب بیندازیم، باید بگوییم اولین قسمت CSR Racing سال 2012 انتشار یافت و توانست تنها در مدت کوتاهی 12 میلیون دلار برای سازنده خود درآمدزایی کند. همین مسئله موجب شد تا یک سال بعد شاهد انتشار CSR Classics با همان گیم پلی اما سبک و سیاق ماشین های قدیمی تر باشیم. اکنون هم پس از حدود سه سال نوبت به CSR Racing 2 رسیده است.

CSR 2

هسته اصلی گیم پلی CSR Racing 2 تفاوت چندانی با پشینیان خود ندارد. دوباره با عنوانی در سبک درگ ریسینگ طرف هستیم. المان های این سبک هم که می شناسید. در این نوع عناوین، بازیکن باید در محیطی دو یا دو و نیم بعدی با تعویض به موقع دنده، استفاده از نیتروژن و دیگر المان های محدود از رقیب خود جلو بزند. شاید برای درک بهتر این موضوع بتوانیم عنوان ایرانی صفر تا صد: دنده آخر را مثال بزنیم.

CSR Racing 2 هم همین است. شما در محیطی دو و نیم بعدی قرار گرفته و باید سعی کنید در مسیری کوتاه حریف خود را پشت سر بگذارید. چون معمولا محدودیت های موجود در بخش کنترل عناوین درگ ریسینگ به مذاق بازیکن ها خوش نمی آید، استودیوهای سازنده با مانوور روی دیگر بخش ها سعی می کنند تا مخاطب را جذب نمایند. اینجا، جایی است که درخشش واقعی CSR Racing 2 شکل می گیرد.

512
جدای از قدرت ماشین، سه المان در پیروزی نقش مهمی را ایفا می کنند. یکی چگونگی شروع است. باید بتوانید با سرعت مناسب مسابقه را آغاز کنید. دومین المان به تعویض دهنده اختصاص دارد. سومین نکته در پیروزی استفاده از نیتروژن است.

بخش شخصی سازی موجود در بازی با بیشترین وسواس ممکن ساخته شده است. شما هر قسمت اعضای داخلی یا بیرونی ماشین را بخواهید می توانید تغییر دهید. خوشبختانه تعداد اتومبیل ها هم بسیار زیاد بوده و شاهد کلاس های گوناگونی هستیم. از لامبورگینی و فراری بگیرید تا بوگاتی همه در بازی حضور دارند. البته برای دسترسی به آن ها باید مسابقات بیشتری داده و در کنار افزایش رتبه خود، درآمد کسب کنید.

همین دو بخش در کنار یکدیگر توانسته اند تا جذابیت بازی را به طرز چشمگیری را افزایش دهند. بالاتر از مسابقات گفتیم، بیایید نگاهی هم به این قسمت CSR Racing 2 بیندازیم. همانند گذشته، در هر منطقه گروهی از رانندگان وجود داشته و برای پیشروی باید آن ها را از میان بردارید. در این بین قابلیت انجام مسابقات دیگر یا رقابت با بازیکن های جهانی را خواهید داشت.

CSR
نمایی از بخش ارتقا

تمام حرف های بالا حکم مقدمه برای توضیحات پیرامون بخش تکنیکی CSR Racing 2 را داشتند. همچنان تصور چنین چیزی رو اسمارت فون ها غیر ممکن به نظر می رسد. گذشته از این حرف ها، زمانی بیشتر تعجب می کنید که بدانید این گرافیگی با پرفورمنس یا علمکرد قابل قبول روی تلفن های هوشمند ضیعف تر هم امکان پذیر خواهد بود.

تنها کافی است رنگ ماشین خود را متالیکا کرده و به بازتاب نور خورشید روی بدنه نگاه کنید. همین یک موضوع کوچک می تواند مهر تاییدی برای بخش تکنیکی CSR Racing 2 باشد. حالا تصور کنید در بازی شاهد طراحی بی نظیر ماشین ها، محیط های زیبا و نورپردازی خوب هم هستیم. خلاصه بگوییم، مهم نیست طرفدار عناوین درگ ریسینگ باشید یا نه، همین یک ویژگی به تنهایی کافی است تا چند ساعتی با این عنوان سرگرم شوید. چون جزییات واقعا در CSR Racing 2 بیداد می کنند.

CSR-Racing-2
بخش تکنیکی بازی حکم خورشیدی را دارد که نور خود را به دیگر بخش ها تابانده و آن ها را درخشان کرده است.

استودیو سازنده همین رویه را برای بخش صداگذاری هم در پیش گرفته است. صدای موتور، سایش لاستیک ها و دیگر بخش ها همگی به صورت شبیه سازی شده بوده و احساسی کاملا واقع گرایانه را در بازیکن به وجود بیاورند. موزیک هم از جذابیت بالایی برخوردار بوده و با حال و هوای بازی سازگار است. البته دوست داشتیم تنوع ترک ها کمی بیشتر بود

برای سخن پایانی باید بگوییم NaturalMotion Games نه تنها با CSR Racing 2 توانسته بار دیگر به سلطان بی چون و چرای سبک درگ ریسینگ تبدیل شود، بلکه موفق شده تا محدودیت های تکنیکی موجود در اسمارت فون ها را هم از بین ببرد. بالاتر هم گفتیم، جدای از المان های مثبت بازی گرافیک استثنایی این عنوان ارزش تجربه کردن CSR Racing 2 را دارد. اگر به گوگل پلی دسترسی ندارید، می توانید از این لینک بازی را دانلود کنید.

CSR Racing 2

CSR Racing 2

سازنده: NaturalMotion قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 636 / 759 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • محمد.قرطی
    محمد.قرطی | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    عاشق این بازیم راستی یکی گفته بود من ۷ ماه پیش گرفتم چرا دیجی آتو دیر اعلام کرده... باید بگم به خاطر این که در نسخه ی اولیه که خیلی وقت پیش اومد... حفره های امنیتی زیادی وجود داشت و بازی حتی روی قویترین گوشی ها با بالاترین اندروید نیز لگ میزد و مشکل داشت برای همین قبل از اینکه تعداد زیادی دانلود کنند... این بازی را از گوگل پلی برداشت... تازه همین ۳-۴ روز پیش بود که دوباره اون رو با یه آپدیت جدید آوردند و برای همینه که دیجی آتو تازه این متن رو منتشر کرده???

  • erfan soltani
    erfan soltani | ۱۳ تیر ۱۳۹۵

    سلام من اینو دوروز پیش دانلود کردم از اپستور ولی حجمش 1.24 GB بود این حجمی که زدید به نظر نمیاد درست باشه

    • mohammad.s
      mohammad.s | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

      فکر نکنم همچین حجمی داشته باشه آخه با هر پردازنده ای که حساب کنیم فوقش ۷۰۰ مگه...من خودم دانلود کردم ۶۲۴ مگ بود☺☺☺

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی