ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه 2016 گلکسی On5 سامسونگ در پایگاه داده ای Geekbench رویت شد

ماه گذشته سایت هندی Zauba  که در زمینه واردات و صادرات فعالیت می کند، نشان داد که محصولی با شماره مدل SM-G570 به منظور انجام تست و پروسه های مختلف توسعه و تحقیق به خاک این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

ماه گذشته سایت هندی Zauba  که در زمینه واردات و صادرات فعالیت می کند، نشان داد که محصولی با شماره مدل SM-G570 به منظور انجام تست و پروسه های مختلف توسعه و تحقیق به خاک این کشور صادر شده است.

چون مدل سال 2015 تلفن هوشمند گلکسی On5 سامسونگ با شماره مدل SM-G550 شناخته می شود، احتمال بسیار زیاد این است که محصول صادر شده به هند نسخه سال 2016 همین موبایل باشد.

امروز تلفن هوشمند مورد بحث در پایگاه داده ای Geekbench  رویت شد که ظاهرا تست بنچمارک این سایت را پشت سر گذاشته.

براساس داده های به دست آمده، On5 جدید همراه با نسخه 6.0.1 اندروید وارد بازار خواهد شد و امکاناتی نظیر 2 گیگابایت رم و پردازنده جهار هسته ای را در خود جای داده. براساس تست بنچمارک انجام شده، نتیجه عملکرد این تلفن هوشمند در آزمایش چند هسته ای برابر با 2000 بوده است. طبق اطلاعات به دست آمده در سایت هندی یاد شده، همچنین مشخص گردیده که این موبایل به نمایشگر 5 اینچی مجهز است.

لازم است اضافه نماییم که تا به الان قیمت و تاریخ عرضه این محصول مشخص نشده و دریافت هرگونه اطلاعات در این باره منوط به اعلام رسمی شرکت سازنده است. نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که گلکسی On5 یک برادر هم دارد که گلکسی On7 نام دارد و طبق پیش بینی های صورت گرفته به نمایشگر 5.5 اینچی و همچنین چیپست اسنپدراگون 625 مجهز گردیده است.

raja

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی