ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه ویژه المپیک تلفن هوشمند گلکسی اس 7 اج هفته آینده رسما رونمایی می شود

پیشتر خبر رسیده بود که سامسونگ به زودی نسخه ویژه المپیک تلفن هوشمند گلکسی اس 7 اج را به مناسبت این رویداد جهانی معرفی می نماید، اما هنوز هم که هنوز است تاریخ دقیقی برای این امر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

پیشتر خبر رسیده بود که سامسونگ به زودی نسخه ویژه المپیک تلفن هوشمند گلکسی اس 7 اج را به مناسبت این رویداد جهانی معرفی می نماید، اما هنوز هم که هنوز است تاریخ دقیقی برای این امر مشخص نشده است.

حالا اما معلوم گردیده که دستگاه مورد بحث در تاریخ هفتم جولای (17 تیرماه) به صورت رسمی رونمایی می شود.

البته تا الان تصاویر منتسب به این موبایل در فضای مجازی منتشر شده و ظاهرا دستگاه همان مشخصات نسخه استاندارد گلکسی اس 7 را دارد و تنها تفاوت آن احتمالا تم ها و تصاویر مربوط به المپیک 2016 برزیل خواهند بود.

نسخه استاندارد این تلفن همراه به یک نمایشگر Super AMOLED با 16 میلیون رنگ مجهز شده است و بسته به نوع بازار یکی از چیپست های اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890 را در خود جای داده و به دوربین اصلی 12 و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری مجهز شده است.

در مورد قیمت این محصول تازه و بازارهایی که قرار است دستگاه به آنها عرضه گردد هم هنوز حرفی به میان نیامده است و برای روشن شدن این دو مساله لازم است که منتظر اعلام رسمی سامسونگ بمانیم.

لازم است اشاره نماییم که این مدل تنها نسخه محدود از پرچمدار اخیر سامسونگ نیست و شرکت کره ای سازنده، پیشتر نسخه های دیگری با نام Injustice Edition و Asiana را هم از آن ارائه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عماد عاطف
    عماد عاطف | ۱۲ تیر ۱۳۹۵

    چرا همش رو نسخه edge مانور میده؟ ?

مطالب پیشنهادی