ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر V8 Max با نمایشگری ۶.۶ اینچی در راه است

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ملقب به «TENAA»، تاییده موبایلی جدید از آنر را صادر کرده است. این محصول که با شماره کد «EDI-DL00» تاییده اش را دریافت کرده، احتمالاً  «V8 Max» نام خواهد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ملقب به «TENAA»، تاییده موبایلی جدید از آنر را صادر کرده است. این محصول که با شماره کد «EDI-DL00» تاییده اش را دریافت کرده، احتمالاً  «V8 Max» نام خواهد گرفت.

اینطور که TENAA مشخصات این موبایل را در وب سایت خود درج نموده، V8 Max به نمایشگری ۶.۶ اینچ از نوع AMOLED مجهز شده و با رزولوشن QHD نیز همراه شده است. محصول مورد نظر همچنین از چیپست مجتمع کایرین ۹۵۰ بهره می گیرد که مشمول پردازنده ای ۸ هسته ای با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز و همچنین پردازشگر گرافیکی Mali-T880 است.

در کنار این چیپست، هوآوی یک رم ۳ گیگابایتی برای محصول مورد نظر برگزیده در حالی که حجم حافظه داخلی نیز به ۳۲ گیگابایت می رسد. البته کاربر همچنان قادر است تا فضای داخلی مورد نیاز خود را توسط کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهد.

طبق اطلاعات درج شده توسط TENAA، آنر V8 Max از دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصویر و ویدیو استفاده می کند. این موبایل همچنین قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد. اما نکته دیگری که جالب به نظر می رسد، حجم باتری آن است که به ۴۴۰۰ میلی آمپر می رسد. خبر خوب اینکه همین باتری و سیستم پردازشی دستگاه به تکنولوژی شارژ سریع مجهز هستند.

honor V8 Max در دو رنگ طلایی و نقره ای عرضه خواهد شد و اندروید ۶ را با خود یدک می کشد. ضخامت دستگاه نیز ۷.۱۸ میلیمتر ذکر شده اما وزن آن به ۲۱۹ گرم می رسد که با توجه به اندازه نمایشگر، چندان هم دور از انتظار نیست.

به احتمال زیاد، هوآوی به شکل رسمی از آنر V8 Max در رویداد ۱۱ جولای خود رونمایی به عمل می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی