ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Das Keyboard 5Q آشنا شوید؛ صفحه کلیدی که کارهای شما را هوشمند می کند

Das Keyboard شرکتی است که برخی از قابل توجه ترین کیبوردهای مکانیکی موجود در بازار را طراحی می کند و اگر از آن دسته افرادی هستید که حساسیت زیادی روی این قطعه سخت افزاری دارند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

Das Keyboard شرکتی است که برخی از قابل توجه ترین کیبوردهای مکانیکی موجود در بازار را طراحی می کند و اگر از آن دسته افرادی هستید که حساسیت زیادی روی این قطعه سخت افزاری دارند حتما با یکی از محصولات این شرکت کار کرده اید.

چنانچه سفارشی سازی دکمه های کیبورد خود را دوست دارید و مدل هایی مطلوب تان هستند که کاری بیشتر از تایپ کردن را انجام می دهند، توصیه می کنیم حتما مطلبی که در ادامه خواهیم داشت را مطالعه نمایید.

دستگاهی که به شما معرفی خواهیم کرد Das Keyboard 5Q نام دارد و در اصل نوعی کیبورد ماشینی متصل به کلاود با API RGB متن باز است که شرکت سازنده برای تولید انبوهش کمپینی را در کیک استارتر آغاز کرده و قصد دارد صد هزار دلار را از طریق آن جمع آوری نماید.

به لطف این قابلیت ها، علاوه بر اینکه می توانید رنگ هرکدام از کلیدها را از طریق اینترنت تغییر دهید بلکه قادر خواهید بود اطلاعات را مستقیما به کیبورد خود استریم نمایید.

برای نمونه، می توانید کلیدهای عددی را طوری برنامه ریزی کنید که آمار و ارقام مهم در خصوص میزان بهره وری کامپیوترتان را در قالب یک نمودار میله ای برایتان نمایش دهند یا رنگ خاصی را به برخی از دکمه ها تخصیص دهید تا مشخص گردد که آیا تستی که منتظرش بودید را پشت سر گذاشته شده یا خیر.

5Q از سوئیچ های ویژه طراحی شده توسط شرکت Omron بهره می برد که Gamma Zulu نام دارند و تا صد میلیون مرتبه هم قابل فشردن هستند. هر کدام از این کیبوردها تا 104 عدد از سوئیچ های یاد شده را روی خود دارند. در زیر هرکدام از این دکمه ها یک پایپ یا لوله LED قرار دارد که نورهای ایجاد شده توسط آنها چندین برابر انواع موجود در بازار نور تولید می کنند. به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم، این کیبوردها مملو از رنگ های مختلف بوده و می توانند حسابی توجه شما را به خود جلب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی