ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خرید Tidal برای اپل ۵۰۰ میلیون دلار هزینه دارد

روز جمعه وال استریت ژورنال طی گزارشی خبر داد که اپل قصد خرید سرویس استریم موسیقی Tidal را دارد. حال «جین مانستر» (Gene Munster)، تحلیلگر ارشد موسسه «Piper Jaffray» بیان نموده که اگر اپل تصمیم به خرید Tidal ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

روز جمعه وال استریت ژورنال طی گزارشی خبر داد که اپل قصد خرید سرویس استریم موسیقی Tidal را دارد. حال «جین مانستر» (Gene Munster)، تحلیلگر ارشد موسسه «Piper Jaffray» بیان نموده که اگر اپل تصمیم به خرید Tidal داشته باشد، باید صرف هزینه ای ۵۰۰ میلیون دلاری را در نظر گیرد.

اپل به دنبال آن است تا هنرمندان بیشتری را به سرویس موسیقی خود اضافه کند و سرویس یاد شده نیز می تواند برخی از افرادی که موسیقی خود را به شکل اختصاصی در Tidal به اشتراک می گذارند را به مجموعه اپل موزیک اضافه کند.

لازم به اشاره است که Tidal دارای ۴.۲ میلیون مشترک است. این در حالیست که بر اساس آخرین خبرهای رسمی، اپل موزیک ۱۵ میلیون مشترک دارد. در رتبه نخست نیز اسپاتیفای با ۳۰ میلیون مشترک ایستاده در حالی که ۷۰ میلیون کاربر دیگر نیز به شکل رایگان از سرویس مورد نظر بهره گرفته و در عوض میان هر چند آهنگ، بین ۳۰ ثانیه الی ۱ دقیقه مجبور به شنیدن تبلیغات می شوند.

در حال حاضر سرویس استریم موسیقی Tidal متعلق به «Jay Z» است. وی این سرویس استریم موسیقی را تقریباً یک سال پیش، در مارس ۲۰۱۵ با قیمت ۵۶ میلیون دلار خریداری کرده بود اما همانطور که ذکر شد، اکنون تحلیلگران برآورد می کنند که اپل برای خرید آن مجبور به پرداخت مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۳ تیر ۱۳۹۵

    یعنی اضافه کردن چند تا هنرمند بیشتر، ۵۰۰ میلیون دلار برای اپل ارزش داشته؟! ?

مطالب پیشنهادی