ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مخفی سازی نام مخاطبین در تماس های ورودی با اپلیکیشن Hide Caller ID

تلفن های هوشمند ما هر روز زنگ می خورند، و هر روز چشم های کنجکاوی احاطه مان کرده اند که موقع روشن شدن نمایشگر دستگاه، برای خواندن نام فرد تماس گیرنده به سمت آن می لغزند. اگر همیشه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

تلفن های هوشمند ما هر روز زنگ می خورند، و هر روز چشم های کنجکاوی احاطه مان کرده اند که موقع روشن شدن نمایشگر دستگاه، برای خواندن نام فرد تماس گیرنده به سمت آن می لغزند. اگر همیشه از چنین موضوعی آزرده خاطر می شوید، امروز اپلیکیشنی به شما معرفی می کنیم که می تواند با راهکاری ساده نام مخاطبین در تماس های ورودی را برایتان مخفی کند.

Hide Caller ID از مکانیزم بسیار ساده و در عین حال جالبی برای مخفی سازی تماس های ورودی برخوردار است. برای این منظور هیچ دستکاری یا تغییری در تنظیمات سیستم عامل انجام نمی گیرد، بلکه اپلیکیشن هنگام زنگ خوردن موبایل یک لایه سیاه رنگ روی نمایشگر می اندازد تا نام مخاطب و شماره او را از صفحه پنهان کند. در صورت فعالسازی این گزینه، به جای نام و شماره مخاطب فقط عنوان Private Number را روی صفحه خواهید دید.

2

آیتم هایی که در این لایه سیاه رنگ می بینید یک گزینه برای رد تماس، آیتمی برای رد تماس همراه با ارسال پیامک پیش فرض و دکمه ای قابل سوایپ برای افزایش شفافیت لایه هستند. اگر این دکمه را اندکی به راست سوایپ کنید، می توانید با شفاف شدن لایه نیم نگاهی به صفحه اصلی اندروید هم داشته باشید تا ببینید که چه کسی با شما تماس گرفته.

Hide Caller ID قابلیت بسیار خوب دیگری هم دارد و آن هم امکان ارسال پیامک های از پیش نوشته شده است. در تنظیمات اپ می توانید این پیامک ها را شخصی سازی کنید تا هر بار که شخصی با شما تماس گرفت و لایه مخفی کننده ظاهر شد، بدون نیاز به خارج شدن از صفحه دکمه رد تماس با پیامک را فشرده و متن مورد نظرتان (به عنوان مثال بعدا با شما تماس خواهم گرفت) را به تماس گیرنده بفرستید.

گزینه بسیار خوب دیگر اپلیکیشن امکان مخفی سازی فقط بعضی از مخاطبین است، تا با هر تماس شاهد ظهور صفحه مخفی کننده شماره ها نباشید. این اپلیکیشن کاربردی را می توانید به رایگان در موبایل های اندرویدی خود داشته باشید.

Hide Caller ID

Hide Caller ID

سازنده: spirit developers قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا فردوسی
    رضا فردوسی | ۱۳ تیر ۱۳۹۵

    خب به چه درد میخوره؟ ?

مطالب پیشنهادی