ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین موبایل چینی با اهداف آموزشی به زودی از راه می رسد

BBK یکی از بزرگترین شرکت های چینی است که مجموعه ای از تولید کنندگان موبایل مانند اوپو، ویوو و وان پلاس را زیر چتر خود دارد. این شرکت اکنون یک موبایل تازه توسعه داده که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

BBK یکی از بزرگترین شرکت های چینی است که مجموعه ای از تولید کنندگان موبایل مانند اوپو، ویوو و وان پلاس را زیر چتر خود دارد. این شرکت اکنون یک موبایل تازه توسعه داده که البته هنوز معرفی نشده، ولی در هفته گذشته شاهد منتشر شدن چند رندر از آن بودیم و حالا مشخصات سخت افزاری آن در پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چین موسوم به TENAA قرار گرفته اند.

اکنون می توان گفت که موبایل imoo دارای نمایشگری ۵.۵ اینچ است که به رزولوشن ۱۰۸۰p مجهز شده. در آن از چیپست مجتمع Mediatek P10 مورد استفاده قرار گرفته که دارای پردازنده ای با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز است.

از سوی دیگر این موبایل چینی از سه گیگابایت رم استفاده می کند و در کنار دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی اش، یک باتری ۲۹۳۰ میلی آمپری دارد.

این محصول به یک نسخه اختصاصی از سیستم عامل اندروید مجهز شده که البته مبتنی بر اندروید ۶ است.

باید اشاره کرد که در کنار دوربین اصلی، یک ماژول دیگر نیز قرار دارد که شاید مربوط به مکانیزم فوکوس لیزری دوربین باشد. خبر می رسد که شرکت سازنده این موبایل را برای نوجوانان و دانش آموزان و با مقاصد آموزشی توسعه داده است. با این حال گویا قیمتی معادل ۳۰۰ دلار برایش در نظر گرفته شده که در مقایسه با سایر رقبای هم وطن خود، اندکی بالا به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسام شیخی
    امیرحسام شیخی | ۱۴ تیر ۱۳۹۵

    ای کاش درباره جنبه آموزشی این موبایل هم یه توضیحی میدادید تا بفهمیم چیه

مطالب پیشنهادی