ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صدور مجوز بیست و دومین نمایشگاه الکامپ به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای

مجوز برگزاری بیست‌ و‌ دومین نمایشگاه بین‌ المللی الکامپ برای دومین سال پیاپی به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای صادر شد. ناصر علی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای با اعلام این موضوع اظهار ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

مجوز برگزاری بیست‌ و‌ دومین نمایشگاه بین‌ المللی الکامپ برای دومین سال پیاپی به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای صادر شد. ناصر علی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای با اعلام این موضوع اظهار داشته است: «قول مساعد رئیس شرکت سهامی نمایشگاه‌ ها در مراسم اختتامیه ی نمایشگاه الکامپ سال گذشته، مبنی بر واگذاری مجوز الکامپ بیست‌ و‌ دوم به نام این سازمان با برگزاری جلسات متعدد محقق شد».

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای با تأکید بر اینکه مجوز نمایشگاه الکامپ، ۶ ماه پیش از برگزاری آن به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای صادرشده است، افزود: «سال گذشته به صنعت فاوای کشور قول دادیم، الکامپ هر سال بهتر از سال گذشته و به دور از حاشیه‌ ها برگزار شود. اکنون در مسیر درستی قرار داریم و فرصت بیشتری برای برنامه‌ریزی و پیاده‌ سازی ایده‌ های جدید و برگزاری یک نمایشگاه استاندارد در اختیار خواهیم داشت».

ناصر علی سعادت اظهار داشته اقدامات لازم برای حضور پر تعداد شرکت های قدرتمند داخلی و خارجی در الکامپ امسال از مدت ها پیش شروع شده است. وی در این باره افزوده: «در تلاش هستیم تا ظرفیت بین‌ المللی الکامپ را در این دوره به نمایش بگذاریم. تاکنون شرکت‌ های خارجی بسیاری برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌ اند و همچنان در حال مذاکره برای جذب مشارکت بیشتری هستیم».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی