ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت به سرفس های بعدی خود اشاره می کند

به نظر می رسد که مایکروسافت در حال آماده شدن برای عرضه برخی ابزارهای سری سرفس است. اخیراً یکی از توسعه دهندگان هندی که سری به ساختمان ۸۸ مایکروسافت در ردموند زده، تصاویری را در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

به نظر می رسد که مایکروسافت در حال آماده شدن برای عرضه برخی ابزارهای سری سرفس است. اخیراً یکی از توسعه دهندگان هندی که سری به ساختمان ۸۸ مایکروسافت در ردموند زده، تصاویری را در توییتر خود منتشر نموده که خبر از اشاره مایکروسافت به ابزار های جدید همین خانواده دارند.

همانگونه که از این تصویر پیداست، مایکروسافت بر روی یک دیوار، سخت افزار سرفس را تشریح می کند. در این بخش می توان سرفس بوک، سرفس پرو ۴ و همچنین تایپ کاور و قلم هوشمند این شرکت را مشاهده کرد.

در این دیوار البته چند جای خالی هم به چشم می خورد که یکی مربوط به سال ۲۰۱۶ و سه عدد دیگر برای سال ۲۰۱۷ هستند. طبیعتاً در آینده محصولاتی از خانواده سرفس معرفی خواهند شد ولی مشخص نیست که دقیقاً چه خواهند بود. شاید لپ تاپ، تبلت و یا دستگاهی جدیدتر، چرا که مایکروسافت سال گذشته و با معرفی سرفس بوک به خوبی نشان داد که قادر به غافلگیر کردن علاقمندان خود است.

با این حال شایعات جدید حکایت از آن دارند که مایکروسافت تصمیم دارد یک کامپیوتر یکپارچه یا AIO معرفی کند. محصولی که احتمالاً در کنار سرفس بوک، در برابر مک بوک پرو و iMac خواهد ایستاد. در این میان گفته می شود که این شرکت در حال بررسی چند فُرم فکتور و نوع کاربری برای کامپیوتر رومیزی سرفس است.

مایکروسافت همچنین مدت هاست که توسعه دستگاهی به نام سرفس فون را در دستور کار خود دارد، یا دست کم این شایعه ایست که سال هاست دست به دست می شود. شاید یکی از سه محصولی که برای سال ۲۰۱۷ زمانبندی شده، همین موبایل باشد. باید اشاره کرد که پیش از این گفته شده بود مایکروسافت برای استفاده از نسل هفتم پردازنده های اینتل، بروز رسانی سرفس بوک و پرو را در سه ماه نخست سال ۲۰۱۷ انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی