ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه های مختلف تلفن هوشمند فایند 9 اوپو ماه آینده رونمایی می شوند [شایعه]

روز گذشته اطلاعات تازه ای در خصوص موبایل فایند 9 اوپو منتشر گردید (یکی از سه دستگاهی که قرار است به زودی توسط این شرکت چینی رونمایی شود) و همزمان تصویری از آن نیز به بیرون ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

روز گذشته اطلاعات تازه ای در خصوص موبایل فایند 9 اوپو منتشر گردید (یکی از سه دستگاهی که قرار است به زودی توسط این شرکت چینی رونمایی شود) و همزمان تصویری از آن نیز به بیرون درز کرد.

این تصویر (که بیشتر شبیه به یک رندر به نظر می آید) در سایت چینی Weibo منتشر شده و نمای جلویی از یک دستگاه مشکی رنگ را نشان می دهد که اندکی هم شبیه به جی 4 ال جی است، لبه های بالایی و پایینی اش انحنای مختصری دارند و حاشیه های نمایشگر آن نیز بسیار ناچیز اند.

در مورد مشخصات فنی این تلفن همراه هم باید بگوییم که داده های به دست آمده در این باره، بسیار جامع و تکمیلی است؛ ظاهرا فایند 9 یک نمایشگر 5.5 اینچی  Super AMOLED با رزلوشن 2560 در 1440 پیکسلی دارد و از چیپست اسنپدراگون 821 و هشت گیگابایت رم بهره می برد که از بسیاری نوت بوک های مدرن هم بیشتر است.

باتری این دستگاه هم با در نظر داشتن امکاناتی که به آنها اشاره گردید در نوع خود بسیار قدرتمند خواهد بود و طبق شایعه، 4100 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و به خاطر بهره گیری از تکنولوژی VOOC قادر است که ظرف تنها 15 دقیقه به طور کامل شارژ شود.

یکی از جالب ترین امکانات این موبایل اما دوربینش است که براساس خبرهای منتشر شده یک حسگر 21 مگاپیکسلی را در خود جای داده و از نوعی فناوری لرزشگیر جدید به نام SmartSensor بهره می برد که به جای دو محور، سنسور را روی سه محور تثبیت می کند و برای این منظور نیز بخش اندکی از انرژی باتری را مصرف خواهد کرد.

دوربین جلویی این تلفن هوشمند نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود که در مقایسه با دیگر گزینه های موجود در بازار رزلوشن قابل قبولی به نظر می آید. طبق شایعات فایند 9 قرار است که در قالب دو نسخه مختلف ارائه گردد و به همین خاطر انتظار می رود امکاناتی که به آنها اشاره کردیم به مدل اعلای این موبایل مربوط باشند.

این تلفن هوشمند آنطور که گفته شده تا اوایل شهریور ماه رونمایی خواهد شد اما هنوز هم که هنوز است تاریخ رسمی معرفی یا قیمت آن اعلام نشده است. در هر حال با در نظر داشتن موبایل های قبلی معرفی شده توسط اوپو می توان امیدوار بود که فایند 9 حجم بالایی از امکانات را به نسبت پولی که بابت خرید آن پرداخت می گردد در اختیار کاربرانش بگذارد.

Oppo-Find-9-image-leaks-phone-to-be-unveiled-next-month-with-two-variations oppo-find-9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی