ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویژگی «شیفت شب» در تمام محصولات اپل به کار گرفته خواهد شد

«شیفت شب» در iOS 9.3 از راه رسید ولی به نظر می رسد که اپل تصمیم دارد آن را به سایر پلتفرم هایش هم بیاورد. اینطور که پیداست، Night Shift به کامپیوترهای مک، خودروها و ساعت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

«شیفت شب» در iOS 9.3 از راه رسید ولی به نظر می رسد که اپل تصمیم دارد آن را به سایر پلتفرم هایش هم بیاورد. اینطور که پیداست، Night Shift به کامپیوترهای مک، خودروها و ساعت اپل راه پیدا خواهد کرد.

اپل به تازگی این علامت تجاری را به ثبت رسانده و همانطور که گفته شد، احتمالاً در پی آن است تا ویژگی مورد بحث را در پلتفرم های مختلفش ارائه دهد. در درخواست ثبت، در مورد یک نرم افزار کامپیوتری توضیح داده شده که کنترل کننده نمایشگر دستگاه های مختلف است.

در بین توضیحات، کلمات و عباراتی همچون کامپیوتر، سخت افزار کامپیوتر، دستگاه صوتی خودرو، ساعت هوشمند، نمایشگر تلویزیون و لپ تاپ دیده می شود. این توضیحات دربرگیرنده تمام محصولاتی است که اپل تولید می کند.

باید در نظر داشت که ویژگی شیفت شب هنوز در ابتدای راه است و اپل می تواند ویژگی های بیشتری به آن اضافه کند. برای مثال شاید نوع تغییر رنگ ها در اپل واچ یا خودروهای مجهز به CarPlay چندان مشابه آنچه در آیفون و آیپد دیده ایم نباشد.

در هر صورت، ثبت شدن یک علامت تجاری به معنای حفاظت یک برند از آن است ولی با این حال، باز هم انتظار می رود که شاهد حضور شیفت شب در سایر پلتفرم های نرم افزاری اپل باشیم. هنوز مشخص نیست که این ویژگی به watchOS 3، macOS Sierra یا CarPlay خواهد رسید یا خیر ولی در هر صورت حضورش در نسخه های بعدی سیستم عامل های یاد شده اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

TNW
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • THEBEST
    THEBEST | ۱۴ تیر ۱۳۹۵

    حالا انگار چیه این شیفت شب انقد ابوتابش میدن

  • امیرحسام شیخی
    امیرحسام شیخی | ۱۴ تیر ۱۳۹۵

    مگه اینو اپل اختراع کرده که میخواد ثبتش کنه؟

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۴ تیر ۱۳۹۵

    چه جالب

مطالب پیشنهادی