ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در iOS 10 کاربران خود را به اهدای اعضا تشویق می کند

سیستم عامل بعدی اپل برای دستگاه های آیفون، ثبت نام کاربران به عنوان اهدا کنندگان اعضا را تسهیل خواهد کرد. به گزارش آسوشیتد پرس، اپل در اپلیکیشن Health نسخه بعدی iOS گزینه ای اضافه خواهد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

سیستم عامل بعدی اپل برای دستگاه های آیفون، ثبت نام کاربران به عنوان اهدا کنندگان اعضا را تسهیل خواهد کرد. به گزارش آسوشیتد پرس، اپل در اپلیکیشن Health نسخه بعدی iOS گزینه ای اضافه خواهد کرد تا کاربران بتوانند از طریق آن به سادگی برای شرکت در برنامه اهدای اعضا پس از فوت ثبت نام نمایند.

به استناد منبع خبر این گزینه از iOS 10 و در پاییز سال جاری آغاز به کار کرده و در اختیار کلیه کاربران آمریکایی این سیستم عامل قرار خواهد گرفت. بد نیست بدانید که کمبود داوطلبان اهدای عضو همیشه یکی از معضلات بزرگ ایالات متحده آمریکا بوده و به گفته تیم کوک، مدیر عامل فعلی اپل آنها در سال 2011 با مرگ استیو جابز با تمام وجود این مشکل را لمس کرده اند.

جابز در اواخر عمرش از یک نوع نادر سرطان پانکراس رنج می برد، و حتی کبد پیوندی که در سال 2009 دریافت کرد هم نتوانست مانع نجات او از مرگ شود. جالب است بدانید که طبق بیوگرافی خود جابز، مدیر عامل فقید اپل در آن زمان پیشنهاد تیم کوک برای اهدای عضو را قبول نکرد.

اپل برای نخستین بار از iOS 10 در جریان نمایشگاه WWC که ماه گذشته برگزار شد رونمایی به عمل آورد و به گفته کریگ فدریکی، معاون ارشد کمپانی iOS 10 بزرگترین بروزرسانی iOS ای است که در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر دسترسی به نسخه بتای iOS 10 در اختیار تعداد محدودی از توسعه دهندگان قرار گرفته، اما عموم کاربران باید تا پاییز امسال برای تجربه آن به همراه آیفون جدیدی بعدی منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی