ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تاپ گیر در سراشیبی سقوط؛ کریس اوانز از برنامه کنار می رود

برنامه تلویزیونی تاپ گیر انگلستان یکی از بهترین و جذاب ترین مستندهای خودرویی است که در طول سالیان اخیر در کشورهای مختلف جهان بر روی آنتن رفته است. این مستند که سری جدید آن از ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

برنامه تلویزیونی تاپ گیر انگلستان یکی از بهترین و جذاب ترین مستندهای خودرویی است که در طول سالیان اخیر در کشورهای مختلف جهان بر روی آنتن رفته است.

این مستند که سری جدید آن از سال 2002 تولید شده، پذیرای خودروهای گوناگون بوده و از هاچ بک های معمولی گرفته تا انواع سوپر اسپورت در آن مورد نقد واقع شده اند.

تاپ گیر همواره به خاطر صحنه های تماشایی و اجرای متفاوت مجریان خود مورد تحسین قرار گرفته، هر چند برخی مواقع صحبت های رد و بدل شده در طول برنامه انتقادهای زیادی را در پی داشته است.

TOP GEAR-7

بدون شک یکی از دلایل موفقیت تاپ گیر، سه مجری توانمند این مجموعه و اجرای طنز آمیز آنان بود که هنگام تماشای برنامه مدام باعث خنده بینندگان می شد.

جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند با شوخی های گاه و بی گاه خود روند برنامه را از حالت یکنواخت خارج کرده و لحظات واقعا شادی را رقم می زدند.

با این حال در میانه های فصل 22 که سال پیش در حال پخش بود، جرمی کلارکسون پس از فیلمبرداری، در هتل بر سر عدم تهیه غذای گرم با تهیه کننده مجموعه درگیری فیزیکی و لفظی  پیدا کرد که منجر به نیمه کاره ماندن این فصل و اخراج کلارکسون از شبکه شد.

پس از این اتفاق، جیمز می و ریچارد هموند دوست قدیمی خود را تنها نگذاشته و آنها نیز از تاپ گیر کناره گیری کردند.

Screen-shot-2014-09-07-at-11.10.08

پس از قضایای رخ داده، دست اندرکاران این مجموعه اعلام کردند که فصل 23 را در قالبی جدید و با مجریانی هفت نفره بر روی آنتن خواهند برد.

کریس اوانز یکی از این مجریان بود که به دلیل روحیه طنزپردازانه با هدف پر کردن خلا جرمی کلارکسون انتخاب شد. با پخش اپیزود اول، انتقادها از سری جدید و مخصوصا اجرای کریس اوانز شروع شد.

او با تقلیدهای خود از کلارکسون و فریادهای بی مورد برای ایجاد هیجان از همان ابتدا نظر منفی بینندگان و منتقدین را برانگیخت.

در این بین هر از چند گاهی اخباری از رفتارهای عجیب و غریب او در حین ضبط و اختلافات او با عوامل برنامه شنیده می شد. آخرین خبر در این باره به رفتارهای مغرورانه او اشاره دارد.

یک منبع آگاه به نشریه The Mirror گفته که اگر او در اخلاق و رفتار خود تجدید نظر نکند، چاره ای جز ترک مجموعه نخواهد داشت.

chris-evans

به هر ترتیب سری جدید تاپ گیر بدون مجریان قبلی با چالش از دست دادن بیننده روبرو شده است.

کم بیننده ترین قسمت فصل 22 با حضور کلارکسون، 5.84 میلیون نفر را در انگلستان به پای تلویزیون کشاند؛ در حالی که فصل 23 با کریس اوانز مدام با کاهش محبوبیت روبرو بوده و بینندگان آن به 1.9 میلیون نفر  در آخرین اپیزود تقلیل پیدا کرده است.

چنانچه شبکه انگلیسی قصد تهیه فصل 24 تاپ گیر را دارد، چاره ای ندارد جز اینکه چیزی یا شخصی را عوض کند!

TOP GEAR-11

در نهایت بعد از ظهر روز گذشته، خبر خروج کریس اوانز از مجموعه تاپ گیر رسانه ای شد. حالا باید منتظر ماند و دید که مت لی بلانک، دیگر مجری و طنز پرداز این مجموعه می تواند به تنهایی بار سنگین اجرا را بر دوش بکشد یا شخص جدیدی جایگزین اوانز خواهد شد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • hamid
    hamid | ۷ شهریور ۱۳۹۵

    اینکه مثل جوجه رنگی میمونه

  • | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    کلارکسون و گرند تور نیومده در تاپگیر و دارن تخته میکنن وای به روزی که پخش برنامشون شروع بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی