ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Lune؛ ویرایشگر تصاویر با فریم و فیلترهای جذاب و چشم نواز

گالری تصاویر گجت های هوشمند ما مملو از تصاویری است که تک تک شان می توانند یادآور خاطرات خوش، روزهای استثنایی و لحظات زیبا و به یادماندنی باشند. این عکس های خام و دست نخورده را می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

گالری تصاویر گجت های هوشمند ما مملو از تصاویری است که تک تک شان می توانند یادآور خاطرات خوش، روزهای استثنایی و لحظات زیبا و به یادماندنی باشند. این عکس های خام و دست نخورده را می توان با اعمال فیلترهای خلاقانه و به کار گرفتن فریم هایی متناسب با حال و هوای آنها زیباتر هم کرد.

Lune اپلیکیشنی است که مجموعه ای بسیار زیبا از این فریم های آماده را برایتان گردآوری کرده؛ فریم هایی برای مناسبت های مختلف و موضوعات گوناگون که می توانند زیبایی عکس های شما را دو چندان کنند.

Lune 2

نکته ای که پیش از دانلود Lune باید به آن توجه داشته باشید این است که در آن با یک ادیتور کامل طرف نیستید. Lune صرفا فریم های آماده ای به شما ارائه کرده تا عکس ها را درون شان انداخته و البته با فیلترهای رنگی اندکی به آنها رنگ و لعاب بدهید.

اما نکته ای که باعث می شود Lune را دوست داشته باشید، تنوع بسیار خوب فریم هایی است که در آن می بینید. Lune تقریبا برای هر موضوع و مناسبتی چند فریم زیبا در چنته دارد: فصل تابستان، فریم های ورزشی، ازدواج، دوستان، تولد، کودکان، طبیعت، فریم های خلاقانه و حتی فریم های مناسبتی مثل ماه مبارک رمضان.

همه این فریم ها رایگان هستند، و تقریبا هر هفته شاهد بروزرسانی دسته بندی ها و اضافه شدن موارد جدید به اپلیکیشن هستید. تنها نکته ناامیدکننده در مورد Lune اما وابستگی آن به اینترنت است. اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید، متأسفانه نمی توانید وارد اپلیکیشن شوید و از طرفی در صورت آنلاین بودن هم ناچارید که تبلیغات گوشه و کنار رابط کاربری اپ را تحمل کنید.

البته اگر خیلی سخت گیر نباشید این دو موضوع تأثیر چندانی بر تجربه لذت بخش کار با Lune نخواهد گذاشت. بعضی فریم های این اپ به قدری زیبا هستند که مطمئنا با استفاده از آنها دیگر نمی توانید توسعه دهندگان را بابت اعمال این محدودیت ها سرزنش کنید!  Lune را می توانید همین حالا از گوگل پلی یا کافه بازار دریافت کنید.

Lune - Photo frames

Lune - Photo frames

سازنده: Riafy Technologies قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حامد صانعی
    حامد صانعی | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    ظاهرش و رابط کاربریش میتونست بهتر باشه ولی افکت های آماده خوبی داره

  • امیرحسام شیخی
    امیرحسام شیخی | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    خیلی خوب بود...آقای بیگ زاده دستتون درد نکنه

مطالب پیشنهادی