ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سه ماهه دوم ۲۰۱۶، بهترین دوره مالی بخش موبایل سامسونگ در دو سال اخیر بوده است

سامسونگ قرار اس روز پنج شنبه، اعداد و ارقام اولیه و نهایی نشده از گزارش مالی خود برای سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ را منتشر کند و این طور که خبر می رسد، غول کره ای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

سامسونگ قرار اس روز پنج شنبه، اعداد و ارقام اولیه و نهایی نشده از گزارش مالی خود برای سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ را منتشر کند و این طور که خبر می رسد، غول کره ای موفق شده رکودی که در دو سال اخیر دچارش شده بود را پشت سر بگذارد.

در حال حاضر انتظار می رود که سامسونگ از افزایش سود عملیاتی خود تا ۱۳ درصد نسبت به سه ماهه مشابه در سال ۲۰۱۵ خبر دهد. تحلیلگران نیز انتظار دارند که شرکت کره ای در بازه زمانی آوریل تا ژوئن، سود عملیاتی ۷.۸ تریلیون وون، معادل ۶.۸ ملیارد دلار به دست آورده باشد که در دو سال اخیر بی سابقه است.

«لی جین-وو» (Lee Jin-woo)، تحلیلگر موسسه مالی KTB می گوید:‌ «در نیمه نخست سال جاری، فروش گلکسی اس ۷ بالاتر از حد انتظار بوده است و این شرکت در زمینه صنایع نیمه هادی هم برتر از رقبای خود حاضر شده است.»

تا پیش از آغاز سال ۲۰۱۶، کسب و کار موبایل سامسونگ در قسمت پرچمداران از سوی اپل و در بخش موبایل های اقتصادی و میان رده ها توسط هوآوی مورد فشار واقع شده بود. اما از شواهد امر پیداست که گلکسی S7 توانسته بازی را به نفع کره ای ها برگرداند و سامسونگ می تواند بعداً در گزارش سالانه اش از افزایش سوددهی پس از سه سال بگوید.

در این میان برخی تحلیلگران باور دارند که سامسونگ در بازه زمانی آوریل تا ژوئن موفق به فروش ۱۶ میلیون دستگاه از محصولات سری گلکسی S7 شده و خریداران بیشتر نمونه خمیده آن را برگزیده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهرداد سیف
    مهرداد سیف | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    قرار اس

مطالب پیشنهادی