ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش موبایل جی 5 ال جی طبق گزارشات موفق نبوده است

تلفن هوشمند جی 5 الجی سه ماه پیش معرفی شد و در آن زمان به خاطر سنت شکنی خاصی که شرکت سازنده در تولیدش به خرج داده بود و البته امکانات خوب در نظر گرفته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

تلفن هوشمند جی 5 الجی سه ماه پیش معرفی شد و در آن زمان به خاطر سنت شکنی خاصی که شرکت سازنده در تولیدش به خرج داده بود و البته امکانات خوب در نظر گرفته شده برای دستگاه بسیاری تصور می کردند که با یکی از بهترین پرچمداران ماه های آتی روبرو هستند و استقبال گرمی از آن به عمل می آید.

اما براساس اعلام نشریه Korea Times، ال جی اخیرا برخی از مدیران عالی رتبه واحد موبایل خود را کنار گذاشته که این امر ثابت می کند، جی 5 نتوانسته انتظارات شرکت سازنده اش را برآورده کند.

با استناد به برخی گزارشات، غول فناوری کره ای به وضوح اظهار داشته که «جدیدترین پرچمدارش یعنی جی 5 نتوانسته فروش خوبی را رقم بزند» و این علت اصلی عزل و نصب های اخیر در واحد موبایل شرکت است.

روی کاغذ، این پرچمدار هرآنچه که در اسمارت فون های رقیبش یافت می شود را در خود جای داده که از آن جمله می توان به نمایشگر دارای رزلوشن بالا، پردازنده قدرتمند، حجم بالایی از رم و دوربین های پرتوان اصلی و جلویی اشاره نمود.

با این همه، اینطور که به نظر می آید، کاربران علاقه زیادی به طراحی ماژولار این موبایل ندارند. علاوه بر این، اکوسیستم دوستان جی 5 (شامل لوازم جانبی ماژولار آن که به لحاظ نظری باید  عملکرد جی 5 را بهتر کنند)، احتمالا ایده چندان جذابی از سوی شرکت سازنده نبوده. علت هم این است که کاربران تمایلی به پرداخت پول اضافه برای بهبود توانمندی های تلفن همراه پرچمدار خود ندارند.

در حال حاضر ال جی جایگاه هفتم جهانی را در جمع تولیدکنندگان اسمارت فون در اختیار داشته و پشت سر بزرگان این عرصه یعنی سامسونگ و اپل و حتی شرکت های چینی چون هوآوی، شیائومی، اوپو و لنوو قرار دارد.

گفته می شود که این شرکت احتمالا 2.2 میلیون موبایل G5 را در این سه ماهه به فروش خواهد رساند که در حدود 800 هزار دستگاه کمتر از رقم پیش بینی شده قبلی (حدودا سه میلیون دستگاه) است.

در هر حال این کمپانی کره ای امیدوار است که با عزل مدیران سابق و روی کار آوردن مهره های جدید خود در واحد موبایل، تغییرات قابل توجهی را در این بخش ایجاد کند و جایگاه تازه ای را در این زمینه برای خود دست و پا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Marco Hetfield
    Marco Hetfield | ۱۶ تیر ۱۳۹۵

    جدی جدی ال جی توقع فروش بالا داشت؟؟؟؟؟؟؟
    آدم مگه کور باشه اینو بخره...اگه قرار باشه هرکی باگوشیش یه کیف لوازم جانبی رو با خودش راه ببره خو دیگه گوشی میخواد چیکار؟؟؟؟لپ تاپش رو دستش میگیره راحت تره.
    واقعا هیچ ویژگی جذابی نداره....باتریش که داغونه
    آخه یکی نی به ال جی بگه باتری قابل تعویض زمانی مفیده که ظرفیت باتری بالا باشه مثلا بادو باتری بشه ۴ -۵ روز باگوشی کارکرد.نه یه باتری که نصف روزم دووم نداره....ظاهرشم که کلا تعطیله اگه به جای این دور بین نه چندان خاص همون دوربین جی ۴ رو میذاشت هم ظاهر گوشی این قدر ضایع نبود هم دور بین فرق چندانی نداشت .بابام وی ده داره دوربینش رو با جی ۵ مقایسه کردم هیچ فرقی نداشت... طراحی ماژول هم در بد ترین حالت ممکنه واسه تعویض ماژول یا باتری باید یه ساعت با گوشی کشتی بگیری که هم احتمال خرابی رو خیلی خیلی بالا میبره هم تجربه کاربری رو سخت میکنه.. بعدشم ماژول باید کاربردی باشه و در جهت رفاه کاربر آخه ماژول دوربین کجاش کاربردیه؟ کلا یه شاتر و زوم اضافه کرده که واقعا بود و نبودش هیچ فرقی نداره جوریم هست نمی تونی همیشه ازش استفاده کنی چون کلا گوشی رو از شکل یه موبایل خارج میکنه یه چیزی میشه تو مایه ی یه دوربین کامپکت البته زشت تر و بی کیفیت تر..من تعصبی نیستم قبلا جی ۲ داشتم الان نوت دارم.قبل ترم اکسپریا داشتم . ولی این گوشی به معنی واقعی کلمه افتضاحه

  • سعید ملایی
    سعید ملایی | ۱۶ تیر ۱۳۹۵

    ال جی باید یه فکر اساسی برای باتری این گوشی میکرد همچنین ظاهر گوشی انصافا زشته

  • Arvin Parsayi
    Arvin Parsayi | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    سلام ، طفلکیا این اچ تی سی و ال جی و هواوی دهنشون سرویس شده ????
    سامسونگ تمام مشتری هارو جذب خودش کرده حالا اینا نمیدونن چیکار کنن . خخخخخخ

  • Morteza
    Morteza | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    به نظر من الجی توی تشخیص نیاز کاربرا مشکل داره
    اول از همه سایز صفحه گوشی هاش بزرگتر از نیاز کاربرای عادیه
    بعد اون طراحی ماژولار باید برای اضافه کردن قابلیت های خاص باشه مثل مال موتو ، نه اینکه باتری ت کم باشه با اون بخوای جبران کنی ش یا مثلا یه کلید زوم که نشد ماژول آخه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی