ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت: تمام بازی های آینده اکس باکس وان برای ویندوز 10 هم منتشر می شوند

با وجود اهمیت مایکروسافت به گیمینگ ویندوز 10، می توانستیم پیش بینی کنیم در آینده ای نزدیک تمامی عناوین آتی اکس باکس وان روی این سیستم عامل منتشر شوند. ساعاتی پیش ردموندی ها در بیانیه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

با وجود اهمیت مایکروسافت به گیمینگ ویندوز 10، می توانستیم پیش بینی کنیم در آینده ای نزدیک تمامی عناوین آتی اکس باکس وان روی این سیستم عامل منتشر شوند. ساعاتی پیش ردموندی ها در بیانیه ای بالاخره به شایعات رنگ و بوی حقیقت بخشیدند و قدمی دیگر در یک پارچه سازی این دو پلتفرم برداشتند.

بر اساس گفته مایکروسافت تمام بازی های آینده اکس باکس وان برای ویندوز 10 منتشر  شده و از Xbox Play Anywhere پشتیبانی خواهند کرد؛ قابلیتی که به واسطه آن می توانید ضمن خرید نسخه دیجیتالی بازی روی یکی از پلتفرم ها، صاحب نسخه دیجیتالی آن روی پلتفرم دیگر بشوید:

با Xbox Play Anywhere جدای از داشتن بازی روی هر دو پلتفرم تنها با یک بار هزینه کردن، قابلیت اشتراک گذاری سیوها و اچیومنت ها را هم دارید. تمام عناوینی که در آینده توسط مایکروسافت به انتشار می رسند نه تنها از Xbox Play Anywhere پشتیبانی می کنند، بلکه به راحتی در فروشگاه ویندوز 10 در دسترس خواهند بود.

با توجه به بیانیه بالا، بنابراین بازیکن ها می توانند طعم هیلوهای جدید را روی رایانه های شخصی بچشند. اگر به یاد داشته باشید با وجود این که بارها شایعاتی پیرامون انتشار هیلو 5 برای این پلتفرم به گوش می رسید اما مایکروسافت این گزارشات را رد می کرد. در گذشته هم شاهد تایید بازی های Forza Horizon 3 ،Gears of War ،Scalebound و Sea of Thieves برای این پلتفرم بودیم.

 باید ببینیم این حرکت مایکروسافت چه پیامدهایی برای برند اکس باکس دارد. دیروز مایکروسافت اعلام کرد Xbox Play Anywhere اواخر تابستان سال جاری در دسترس قرار می گیرد. بد نیست بدانید آن ها در ادامه بیانیه خود توضیحات بیشتری پیرامون اکوسیستم این کنسول به انتشار رساندند که می توانید پایین تر مشاهده کنید:

  • شاهد یک پارچه سازی جدید فروشگاه ویندوز 10 روی پلتفرم های اکس باس وان و ویندوز 10 هستیم که Xbox Play Anywhere هم از جزئی از آن خواهد بود. به سریع ترین شکل ممکن می توانید کارهایی که می خواهید را انجام دهید.
  • در اکس باکس وان، بازیکن ها می توانند با استفاده از دستیار صوتی کورتانا بعضی از فعالیت های خود را راحت تر انجام دهند. برای فعال سازی کورتانا باید جمله «Hey Cortana, Xbox On» را بگویید.
  • طرفداران تقاضای ویژگی جدیدی برای اکس باکس وان داشتند. زبان مستقل برای هر منطقه [بدون توجه به منطقه خود بتوانند زبانی که می خواهند را انتخاب کنند] و موزیک پس زمینه از مواردی بودند که زیاد دیدیم. این ویژگی ها با آپدیت سالیانه در دسترس قرار می گیرند.
  • آپدیت سالیانه ویندوز 10 روی اکس باکس وان اسلیم در دسترس خواهد بود. این کنسول در تابستان امسال با قیمت 299 دلار عرضه می شود. مدل 2 ترابایتی و محدودش هم 399 دلار خواهد بود. اکس باکس وان اسلیم تنها کنسولی است [در مقایسه با پلی استیشن 4] که از HDR و 4K Ultra HD پشتیبانی می کند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی موثق
    علی موثق | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    چه عالی

مطالب پیشنهادی