ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل شیائومی: امسال یک تلفن هوشمند 600 دلاری عرضه می کنیم

Li Wanqiang مدیرعامل شیائومی امروز در مصاحبه با سایت GizmoChina اعلام داشت که این شرکت امسال یک تلفن هوشمند 600 دلاری را معرفی خواهد کرد. البته وی جزئیات دیگری را در رابطه با دستگاه یا زمان عرضه اش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

Li Wanqiang مدیرعامل شیائومی امروز در مصاحبه با سایت GizmoChina اعلام داشت که این شرکت امسال یک تلفن هوشمند 600 دلاری را معرفی خواهد کرد.

البته وی جزئیات دیگری را در رابطه با دستگاه یا زمان عرضه اش بیان نکرد با این همه، تصور می شود که تلفن هوشمند گرانقیمت این غول تکنولوژی چینی نسخه پیشرفته ای از Mi Note 2 خواهد بود که اخیرا هم موج شایعات در مورد آن تقویت شده است.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، می توان انتظار داشت که Mi Note 2 در جریان نمایشگاه IFA 2016 که شهریورماه در آلمان برگزار می گردد، رونمایی شود.

چنانچه خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که این دستگاه طبق شایعات در قالب سه مدل مختلف ارائه خواهند شد که نسخه اعلای آنها احتمالا نمایشگری با دو لبه خمیده را در خود خواهد داشت و امکانات مطلوبی برایش در نظر گرفته شده است. با در نظر داشتن همین مشخصات می توان انتظار داشت که این محصول همان تلفن هوشمند 600 دلاری باشد که مدیرعامل شیائومی از آن سخن گفته است.

در هر حال اگر این اتفاق رخ دهد آنگاه تغییری بزرگ را در فرهنگ شیائومی شاهد خواهیم بود که پیشتر به خاطر ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته در پکیج های قیمتی ارزان قیمت شهرت داشت. استراتژی اتخاذ شده از سوی این شرکت بسیار اثربخش بوده و به همین خاطر توانسته مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کند. با این همه، بعید به نظر می آید که حرکت آن به سمت بازار محصولات گرانقیمت تر تاثیری روی جمعیت کثیر خریداران موبایل های شیائومی بگذارد.

در هر صورت، اینکه شیائومی پس از ورود به بازار محصولات اعلا نیز اقبال امروزش را تجربه کند یا خیر، مساله ایست که اثبات آن به زمان نیاز دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محسن
    محسن | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    اگه شیایومی(کییوردم همزه نداره) که به ارزانی نسبت به کیفیت معروفه میخواد ششصد دلار قیمت بزنه دیگه حتما روش gtx 1080 گذاشته???
    جدای از شوخی سخت افزار گوشی های هوشمند تودو سال اخیر 6 برابر شده. منتظرم ببینم این شرکتا امسال چیکار میکنن. گر چه دیگه از جذابیت این موضوع هم کم شده و هیچ شرکتی ریسک نواوری زیاد رو نمیکنه???

  • reza Basanjideh
    reza Basanjideh | ۱۵ تیر ۱۳۹۵

    خخخخ.. چه زود جوگیر میشن این شرکتای در پیت! دقیقا مثل هواوی.. اینکه دیگه دست هواوی رو از پشت بسته!!

مطالب پیشنهادی