ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار جزئیاتی تازه از ویژگی های نرم افزاری و استایلوس S Pen گلکسی نوت ۷

تا به امروز اطلاعات بسیار زیادی در مورد طراحی و مشخصه های فنی گلکسی نوت ۷ به بیرون درز یافته، ولی در رابطه با ویژگی های نرم افزاری و همچنین استایلوس این فبلت چندان خبر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

تا به امروز اطلاعات بسیار زیادی در مورد طراحی و مشخصه های فنی گلکسی نوت ۷ به بیرون درز یافته، ولی در رابطه با ویژگی های نرم افزاری و همچنین استایلوس این فبلت چندان خبر و شایعه ای نشنیده ایم؛ دو مسئله ای که به یقین بهبودهای متعددی روی شان اعمال شده است.

اما اکنون و در همین راستا، خبری تازه به رسانه ها راه یافته که به قابلیت های جدید S Pen در گلکسی نوت بعدی اشاره دارد. بر طبق این خبر که نخستین بار توسط «iGyaan.in» روایت گشته، کمپانی کره ای فناوری ارتباطی بلوتوث LE را در نوت ۷ بهبود بخشیده و به همین علت دقت استایلوس همراه دیوایس بالاتر رفته و ضمناً‌ کاربر می تواند با راحتی بیشتری و برای مدت طولانی تری از آن استفاده نماید.

همچنین گزارش یاد شده می افزاید، دستورات موسوم به «Air Command» که به هنگام بیرون کشیدن قلم دیجیتالی از بدنه ی دستگاه یا لمس دکمه ی آن بر نمایشگر ظاهر می شوند هم شامل بهینه سازی هایی گشته اند و از این پس افراد می توانند با گزینه های جدید از دیکشنری و امکانات گفتاری بهره بگیرند.

احتمالاً گزینه دیکشنری همانطور که از نامش بر می آید به شما این امکان را خواهد داد با کمک استایلوس و انتخاب این آیتم بسیار سریع لغت یا جمله ای را از زبانی به زبان دیگر ترجمه نمایید و با گزینه یا گزینه های گفتاری هم شاید بتوانید سریع صحبت های خود را بدل به متن کنید و دستوراتی صوتی را در تلفن تان اجرایی نمایید؛ هر چند جزئیات این مسئله و تفاوت هایش نسبت به راهکارهای پیشین به شکل دقیق مشخص نیست.

شایعه کنندگان می گویند سامسونگ ظاهراً در طراحی ظاهری قلم S Pen هم بازنگری هایی را صورت داده، ضمن اینکه علاوه بر تمامی این موارد از این پس قادر خواهید بود به کمک سیستم تشخیص عنبیه چشم موبایل مورد بحث قفل برخی از اپها، فایل ها و فولدرهای رمز گذاری شده را باز کرده و سپس به آنها دسترسی پیدا کنید.

به یقین تا معرفی گلکسی نوت ۷ بازهم شایعات بیشتری را راجع به این اسمارت فون خواهیم شنید و جزئیات دقیق تری نیز در مورد ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری اش فاش خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mahdi kh
    mahdi kh | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    عاقا کلن سامسونگ قصد نداره یه طراحی جدید برای گوشیهاش انجام بده؟ از اولین گوشی هوشمندش (galaxy young)تا اخرین گوشیش همه یه طراحی دارن. به جز گوشی های edgeک اونم فقط فرقشون صفحه ی خمیدشونه

  • reza
    reza | ۱۶ تیر ۱۳۹۵

    اره باید صبر کنی چون نوت پنج رم نمیخوره و زد اب نیست سخت افزارشم خیلی قوی نیست اما نوت هفت همه ی اینا رو داره

    • امیرحسام شیخی
      امیرحسام شیخی | ۱۶ تیر ۱۳۹۵

      سخت افزار نوت ۵ قوی نیست؟

  • امیرحسین گلی
    امیرحسین گلی | ۱۶ تیر ۱۳۹۵

    من قصد خرید نوت 5 دارم ولی الان واقعا نمیدونم صبر کنم نوت 7 بیاد یعنی ارزششو داره؟!

مطالب پیشنهادی