ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت منتشر کرد: ابزار جدید Skype Meetings برای برگزاری کنفرانس های ویدئویی

مایکروسافت امروز ابزار جدیدی منتشر کرده که برگزاری کنفرانس های ویدئویی را تسهیل می کند. ابزار جدید که Skype Meetings نامگذاری شده به میزان زیادی به اپلیکیشن اصلی اسکایپ شباهت دارد، اما یک سری خصوصیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

مایکروسافت امروز ابزار جدیدی منتشر کرده که برگزاری کنفرانس های ویدئویی را تسهیل می کند. ابزار جدید که Skype Meetings نامگذاری شده به میزان زیادی به اپلیکیشن اصلی اسکایپ شباهت دارد، اما یک سری خصوصیت و قابلیت ویژه در آن گنجانده شده تا بتوان از طریق آن آسان تر از همیشه به برگزاری کنفرانس های ویدئویی و صحبت و تعامل با افراد پرداخت.

در Skype Meetings برای آغاز هر کنفرانس ویدئویی، یک نفر می بایست به آدرس www.skype.com/meetings مراجعه کرده و برای استفاده از ابزار ثبت نام کند. این پروسه البته بیشتر از دو دقیقه وقت او را نخواهد گرفت.

پس از ثبت نام، حالا فرد آغاز کننده کنفرانس می تواند به آسانی اعضا را به آن اضافه کرده و آنها را با اشتراک گذاری یک لینک برای شروع کنفرانس فرا بخواند. لازم به ذکر است که همه شرکت کنندگان می بایست از یک مرورگر برای حضور در کنفرانس های ویدئویی Skype Meetings استفاده کنند.

از قابلیت های Skype Meetings می توان به پشتیبانی از ویدئوها و صداهای HD، امکان اشتراک گذاری صفحه با دیگران و همچنین استفاده از لیزرهای نشانگر و تخته وایت بردهای مجازی اشاره کرد. همچنین برگزار کننده کنفرانس می تواند هنگام لزوم صدای میکروفون تمام اعضا را قطع کرده تا مطمئن شود که حرف هایش به گوش همه می رسد.

تا 60 روز اول استفاده از ابزار، حداکثر 10 نفر می توانند در کنفرانس های ویدئویی شرکت کنند. اما پس از گذشت این زمان کنفرانس های ویدئویی Skype Meetings به سه نفر محدود خواهد شد. برای برداشتن این محدودیت لازم است که کاربران اسکایپ از طریق ثبت نام در سرویس آفیس 365 حق اشتراک ماهیانه این کار را بپردازند.

متأسفانه Skype Meetings فعلا در انحصار کاربران آمریکایی اسکایپ قرار داشته و هنوز صحبتی در مورد ارائه آن برای دیگر کاربران به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی