ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حمله به دفتر و خودروی گوگل
تکنولوژی

گله مندی از نظارت های گوگل؛ مردی که حملاتی متعدد و خطرناک به دفاتر اهالی مانتین ویو داشت بازداشت شد

بعد از شلیک چند گلوله و به آتش کشیده شدن یک خودرو در ساختمانی متعلق به گوگل واقع در مانتین ویوی کالیفرنیا، سرانجام مردی که تصور می شود تاکنون چندین بار به دفاتر این شرکت حمله ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

بعد از شلیک چند گلوله و به آتش کشیده شدن یک خودرو در ساختمانی متعلق به گوگل واقع در مانتین ویوی کالیفرنیا، سرانجام مردی که تصور می شود تاکنون چندین بار به دفاتر این شرکت حمله کرده باشد، بازداشت شد. فرد مذکور مراقبت های دائمی گوگل از خود را علت ناراحتی و سپس ارتکاب این حملات اعلام کرده است.

از ماه می تاکنون چندین مورد حمله به اماکن و خودروهای متعلق به گوگل به ثبت رسیده است، از جمله پرتاب کوکتل مولوتوف به درون یکی از پارکینگ های این شرکت، یا شلیک چند گلوله و شکسته شدن یکی دو پنجره در ساختمانی دیگر متعلق به گوگل در مانتین ویو. تصاویر دوربین های مدار بسته حضور یک خودروی SUV را در تمام این حمله ها نشان می دهند.

علاوه بر این ها، در روز دهم ماه ژوئن، شخصی ناشناس با یک تفنگ آبپاش مایعی قابل اشتعال را روی یکی از خودروهای متعلق به این غول اینترنتی ریخته و قصد آتش زدن آن را داشته است. بنا بر اعلام گوگل، خودروی مذکور یکی از استیشن های اختصاصی این شرکت برای ضبط تصاویر سرویس Street View بوده است.

فرد دستگیر شده رائول موریو دیاز (Raul Murillo Diaz) نام داشته و ۳۰ سال سن دارد. در خودروی SUV او علاوه بر غلاف اسلحه، موادی برای ساخت یک «بمب لوله ای» نیز کشف شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی