ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات موبایل جدیدی از ایسوس در GFXBench رویت شد؛ ذن فون 3 ارزان قیمت در راه است؟

به تازگی اسمارت فون جدیدی از ایسوس، بنچمارک GFXBench را پشت سر گذاشته که به تبع آن، مشخصات سخت افزاریش مشخص گشته است. این موبایل جدید که با نام Asus Z01B شناخته شده، از یک ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۳

به تازگی اسمارت فون جدیدی از ایسوس، بنچمارک GFXBench را پشت سر گذاشته که به تبع آن، مشخصات سخت افزاریش مشخص گشته است. این موبایل جدید که با نام Asus Z01B شناخته شده، از یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن Full HD بهره می برد. همچنین چیپست اسنپدراگون 435، متشکل از پردازنده 8 هسته ای با فرکانس پردازشی 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 به همراه دو گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز، از دیگر مشخصات محصول مورد بحث به شمار می روند

به نظر می رسد که ایسوس به ترتیب از سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی و سلفی استفاده نموده و اندروید 6.0.1 نیز به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده است. در حال حاضر بسیاری حدس می زنند که اسمارت فون جدید کمپانی مورد اشاره، نسخه ای ضعیف تر و ارزان تر از مدل های فعلی خانواده ذن فون 3 خواهد بود.

با توجه به اینکه هم اکنون موبایل 5.7 اینچی ZenFone 3 Deluxe و اسمارت فون 6.8 اینچی ZenFone Ultra در حال باز کردن راه خود به بازار هستند، بعید نیست که تایوانی ها مدلی ارزان قیمت تر و اقتصادی تر از تمام ورژن های قبلی را نیز به دست مشتریان برسانند.

ناگفته نماند موبایل های ذن فون 3، ذن فون 3 دلوکس و ذن فون 3 اولترا همگی تا کمتر از یک هفته دیگر و در تاریخ 12 جولای (22 تیرماه) به بازار خواهند آمد، بنابراین اگر Z01B واقعا نسخه اقتصادی ذن فون 3 باشد، لازم نیست زمان زیادی برای معرفی آن منتظر بمانیم.

ass

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی