ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با La Table Kineti آشنا شوید؛ میز قهوه خوری مبتنی بر ویندوز ۱۰ [تماشا کنید]

آیا «میز سرفس» (Surface Table) مایکروسافت را به خاطر دارید؟ تبلتی با ابعاد و شکل و شمایل یک میز قهوه خوری که قرار بود جای خودش را در ادارات و سازمان های مختلف باز کرده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

آیا «میز سرفس» (Surface Table) مایکروسافت را به خاطر دارید؟ تبلتی با ابعاد و شکل و شمایل یک میز قهوه خوری که قرار بود جای خودش را در ادارات و سازمان های مختلف باز کرده و بدل به گجت خارق العاده ی بعدی شود. اکنون یک کمپانی فرانسوی، با نام Kineti، ایده ای مشابه را دوباره عملیاتی کرده و البته اینبار قیمتی ارزان تر و منطقی تر را برای محصول نهایی در نظر گرفته است.

دیوایس یاد شده که عنوان La Table Kineti را یدک می کشد، میزی دارای نمایشگری لمسی و بزرگ با ویژگی مالتی تاچ به حساب می آید که قدرت خودش را نیز از پلتفرم ویندوز ۱۰ می گیرد.

روی سطح میز یاد شده را همانطور که اشاره گشت نمایشگری ۴۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، ضد آب، ضد حرارت و نشکن فرا گرفته - تا واقعاً بتوانید از آن در نقش یک میز قهوه خوری هم استفاده کنید - و کاربران قادر خواهند بود به شکلی بسیار ساده ویدئوها و عکس هایی که در موبایل ها و تبلت های شان دارند را با La Table Kineti به اشتراک گذاشته و آنها را روی این گجت عجیب ببینند.

دستگاه مورد بحث امکان کنترل ابزارهای خانگی هوشمند را هم مهیا می سازد و ضمناً می توانید برای تماس های دیداری یا مشاهده ویدئو تصویر مربوطه را به تلویزیون اسمارت خود انتقال دهید. شکی نیست که این محصول خاص کمپانی فرانسوی بر حسب درآمد بسیاری از افراد ارزان محسوب نمی شود، ولی قیمت ۵۶۰۰ دلاری اش در قیاس با نسل اول میز سرفس که ۱۲۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده بود و نمونه ی مشابه تولید شده ای توسط سامسونگ که خریدش ۸۴۰۰ دلار هزینه بر می داشت به شدت منطقی تر جلوه می کند.

اینکه شما به چنین دستگاهی نیاز دارید و البته امکان و توان تهیه اش را دارید پرسشی است که اعداد حساب بانکی تان پاسخگویش خواهند بود، ولی La Table Kineti از همین امروز و از طریق فروشگاه آنلاین برند تولید کننده اش در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی