ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Moto Z Play موتورولا در پایگاه داده AnTuTu رویت شد

در حالی که هنوز هیچ خبری به صورت رسمی از سوی موتورولا یا کمپانی مادر آن، یعنی لنوو به گوش نرسیده، بنابر اسکرین شات به دست آمده از پایگاه داده AnTuTu به نظر می رسد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

در حالی که هنوز هیچ خبری به صورت رسمی از سوی موتورولا یا کمپانی مادر آن، یعنی لنوو به گوش نرسیده، بنابر اسکرین شات به دست آمده از پایگاه داده AnTuTu به نظر می رسد بزودی شاهد عضو جدیدی در خانواده Moto Z خواهیم بود که با شماره مدل XT1635 شناخته می شود و تحت عنوان Moto Z Play به دست مشتریان خواهد رسید.

اگرچه پیش از این گمانه زنی هایی درباره مشخصات سخت افزاری Moto Z Play شده بود، تصویر به دست آمده از بنچمارک AnTuTu ما را بیش از پیش با آن آشنا می سازد و حالا می دانیم که باید منتظر چه اسمارت فونی از سوی موتورولا باشیم. همانطور که در عکس پایین می توان دید، دیوایس مورد اشاره به چیپست اسنپدراگون 625 مجهز شده که خود متشکل است از یک پردازنده هشت هسته ای و 64 بیتی و پردازشگر گرافیکی آدرنو 506.

اگرچه در تصویر AnTuTu به بهره مندی از رزولوشن 1080p اشاره شده، اما هنوز نمی دانیم که نمایشگر دستگاه چند اینچ خواهد بود. با این حال در شایعات قبلی گفته شده بود که این دیوایس صفحه نمایشی 5.5 اینچی خواهد داشت.

مضاف بر این، از دیگر مشخصات سخت افزاری لو رفته می توان به رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دوربین اصلی و سلفی 16 و 5 مگاپیکسلی اشاره نمود. ناگفته نماند که اسمارت فون مورد بحث به صورت پیش فرض از اندروید 6.0.1 مارشملو بهره می برد که به یکی از مشخصات اصلی موبایل های پرچمدار و میان رده فعلی بدل شده است.

Moto-Z-Play-XT1635-AnTuTu-KK-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی