ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی در تاریخ 24 تیرماه از تلفن هوشمند میان رده Maimang 5 رونمایی می کند

به تازگی تصاویر و اطلاعات جدیدی از موبایلی تحت عنوان Maimang 5 ساخته ی هوآوی منتشر شده که به نظر می رسد کمپانی چینی بزودی از آن رونمایی به عمل آورد. این دستگاه از منظر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

به تازگی تصاویر و اطلاعات جدیدی از موبایلی تحت عنوان Maimang 5 ساخته ی هوآوی منتشر شده که به نظر می رسد کمپانی چینی بزودی از آن رونمایی به عمل آورد. این دستگاه از منظر طراحی، شباهت زیادی به Mate 8 دارد اما مشخصات سخت افزاری آن، چندان قابل قیاس با آخرین فبلت پرچمدار چینی ها نیست.

در تصاویر لو رفته می توان لوگوی هوآوی و کمپانی چینی Suning را مشاهده کرد، بنابراین حدس زده می شود که امتیاز فروش موبایل مورد اشاره در کشور اژدهای سرخ، به صورت انحصاری در اختیار خرده فروشی یاد شده یا همان Suning باشد. بنابر پوستر های موجود، این اسمارت فون در تاریخ 14 جولای (24 تیرماه) معرفی خواهد گت و شعار «از جوان بودن نترسید» بر روی آن به چشم می خورد؛ مسئله ای که نشان می دهد هوآوی مخاطبان کم سن و سال یا به اصطلاح جوان تر بازار را هدف خود قرار داده است.

با توجه به تصاویر به نظر می رسد بدنه Maimang 5 از فلز و شیشه ساخته شده باشد و حسگر اثر انگشت نیز در پشت آن خودنمایی می کند. ظاهراً موبایل مورد اشاره به یکی از دو چیپست اسنپدراگون 650 یا 652 مجهز خواهد بود و حتی احتمال دارد که در قالب دو مدل به دست مشتریان برسد.

از دیگر مشخصات دستگاه، می توان به رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری 4K اشاره نمود. انتظار می رود که این دیوایس میان رده قیمتی معادل 299 دلار داشته باشد، با این حال هیچ چیز به صورت رسمی از سوی هوآوی تایید نشده است. باید خاطر نشان کرد که Maimang 5 احتمالاً از اندروید 6.0.1 مارشملو و رابط کاربری EMUI نیز برخوردار خواهد بود.

Huawei-Maimang-5-leak_2 Huawei-Maimang-5-leak_1 Huawei-Maimang-5-leak_3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amir
    amir | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    خوشگله

  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    زیباست و در عین حال احتمالا با قیمت مناسب

  • reza
    reza | ۱۶ تیر ۱۳۹۵

    یعنی اگه مشخصاتش درست باشه همون لحظه بیاد توی ایران میخرمش

مطالب پیشنهادی