ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ احتمالا به ابزار ویرایش تصویری مشابه اسنپ چت مجهز می شود

هر چند که واتس اپ در حال حاضر پرجمعیت ترین اپلیکیشن پیام رسان دنیاست، اما همیشه اسنپ چت را رقیب قدرتمندی برای خود می دیده و همواره گوشه چشمی به قابلیت های آن داشته است. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

هر چند که واتس اپ در حال حاضر پرجمعیت ترین اپلیکیشن پیام رسان دنیاست، اما همیشه اسنپ چت را رقیب قدرتمندی برای خود می دیده و همواره گوشه چشمی به قابلیت های آن داشته است. اسنپ چت به کاربرانش اجازه می دهد تا تصاویر را ویرایش کنند، چهره ها را با هم جابجا کرده و روی آنها فیلترهای خنده دار بیندازند. کلیه این موارد سبب شده تا تجربه پیام رسانی در این اپلیکیشن تجربه ای بسیار سرگرم کننده و لذت بخش باشد.

به نظر می رسد که واتس اپ هم با نگاهی بر اسنپ چت تصمیم گرفته تا قابلیت هایی مشابه را به پلتفرم خود بیاورد. مطابق گزارش جدید وبسایت اسپانیایی Mensajeria Movil، سازندگان واتس اپ در تلاشند تا قابلیت های ویرایش تصویر مشابهی با اپلیکیشن اسنپ چت را به این پیام رسان یک میلیارد نفری اضافه نمایند. این موضوع وقتی فاش شد که نویسندگان وبسایت منبع خبر آیکن های جدیدی را در واتس اپ یافتند که البته هنوز فعال نشده اند و می توانید آنها را در تصویر خبر مشاهده کنید.

طبق اسکرین شات منتشر شده به نظر می رسد که واتس اپ ابزاری برای ترسیم اشکال هندسی، کشیدن خط و گزینه ای برای بازگشت به تغییرات قبلی را در اپلیکیشن خود در نظر خواهد گرفت. هنوز در مورد وسعت امکانات این ویرایشگر تصویر اطلاعاتی به بیرون درز نکرده، اما اگر گزارش منتشره صحت داشته باشد باید در آینده انتظار تجربه ای به مراتب بهتر و سرگرم کننده تر از پیام رسانی را در اپلیکیشن واتس اپ داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • JOSEPH
    JOSEPH | ۱۶ تیر ۱۳۹۵

    همش به احتمالا ....

    • | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

      خو اشکالش چیه

مطالب پیشنهادی