ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین تصاویر از لفراری آپارتا؛ سریعترین محصول بدون سقف جاده ای فراری

در همین ابتدای امر باید بگوییم که این شاهکار فراری در نسخه اسپایدر یا به قول ایتالیایی ها آپارتا در حال حاضر به طور کامل به مشتریان خاص فراری فروخته شده است. این ابرخودرو در ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

در همین ابتدای امر باید بگوییم که این شاهکار فراری در نسخه اسپایدر یا به قول ایتالیایی ها آپارتا در حال حاضر به طور کامل به مشتریان خاص فراری فروخته شده است.

این ابرخودرو در نمایشگاه پاریس در ماه اکتبر به نمایش گذاشته خواهد شد و گمانه زنی ها نشان می دهد که تنها 150 عدد لفراری آپارتا در برنامه ساخت فراری قرار دارد.

تمامی مشخصات فنی همانند نمونه کوپه هستند. موتور V-12 تنفس طبیعی به حجم 6.3 لیتر به همراه موتور الکتریکی، 950 اسب بخار قدرت را به چرخ های عقب توسط یک جعبه دنده 7 سرعته دوال کلاچ منتقل می کند و گشتاور تولیدی آن هم معادل 663 پوند فوت است.

این زیبای ایتالیای در عرض 2.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن هم در حدود 350 کیلومتر بر ساعت است. فراری هر دو مدل سقف جداشونده فیبرکربنی و نسخه پارچه ای را در نظر گرفته و بسته به انتخاب مشتری متفاوت است.

ferrari-laferrari-spider-first-official-photos

پیشتر پورشه مدل 918 خود را با قابلیت سقف جدا شونده عرضه کرده بود و حال فراری هم چنین نسخه ای از ابرخودروی خودش را معرفی کرده و باید دید که آیا مک لارن مدل ابر خودروی خودش یعنی P1 را هم با چنین شمایلی خواهد ساخت یا خیر.

این محصول هیبریدی، سریعترین مدل تولیدی فراری محسوب می شود و از اهمیت ویژه ای برای این کمپانی برخوردار است.

فراری برخلاف بسیاری خودروسازان از تکنولوژی هیبریدی در راستای سریعتر کردن محصول خود استفاده کرده است، بدین شکل که قدرت و گشتاور قابل توجه موتورهای برقی، عملا نقاط ضعف موتور بنزینی عظیم این خودرو را در آغاز حرکت کمرنگ می کند.

در حال حاضر اغلب سازندگان خودروهای سوپر اسپرت به چنین روش هایی رو آورده اند و از میان نام های شاخص شاید تنها لامبورگینی باشد که هنوز محصولی هیبریدی را عرضه نکرده است.

2017-ferrari-gtc4lusso

امسال فراری 70 ساله می شود و به همین مناسبت پیش بینی می شود که شاهد ارائه نسخه های ویژه ای از فراری در طول سال 2016 باشیم.

فراری قول ساخت 350 دستگاه ویژه از مدلهای حال حاضرش را داده است و از هر کدام از مدل های کالیفرنیا T، 488 GTB، 488 spider، GTC4 Lusso و F12 برلینتا 70 نسخه ویژه ساخته و به مشتریان خاص خود خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    اسمش لفراری آپاراتا هستش یا اون ل زیادبه و اصلس فراری آپارتا هست؟

    • عرفان میرزایی
      عرفان میرزایی | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

      داداش اسم ماشین لافراری هستش...فراریِ لافراری اپاراتا....یکم تحقیق کن

  • S6 Edge +
    S6 Edge + | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    کی میاد یدونه از اینا بخریم؟؟؟

مطالب پیشنهادی