ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نتایج گلکسی نوت ۷ سامسونگ با اندروید ۷
تکنولوژی

در پایگاه داده بنچمارک Geekbench رویت شد: احتمال عرضه گلکسی نوت ۷ با اندروید ۷ نوقا

اطلاعاتی که تا کنون در خصوص فبلت پرچمدار سامسونگ به بیرون درز کرده، خبر از یک اسمارت فون قدرتمند و جذاب می دهد؛ نمایشگر ۶ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ به همراه چیپ مجتمع اسنپدراگون ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اطلاعاتی که تا کنون در خصوص فبلت پرچمدار سامسونگ به بیرون درز کرده، خبر از یک اسمارت فون قدرتمند و جذاب می دهد؛ نمایشگر ۶ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ به همراه چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۲۳ یا اگزینوس 8893 و البته ۶ گیگابایت رم. حالا جدیدترین بنچمارک ثبت شده از این موبایل در پایگاه Geekbench از احتمال معرفی آن با جدیدترین نسخه اندروید، اندروید N نوقا، حکایت دارد.

از طرفی نیز مشخص شده که گلکسی نوت ۷ سامسونگ از جهت قابلیت های تصویربرداری تفاوتی با برادر کوچکتر خود، گلکسی S7 (دست کم در حیطه سخت افزاری) نخواهد داشت؛ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با گشادگی لنز f/1.7 و لرزشگیر اپتیکال در قسمت پشتی و سنسوری ۵ مگاپیکسلی برای بخش جلویی در نظر گرفته شده است.

در خصوص سایر مشخصات چون باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی، اسکنر عنبیه، حسگر اثر انگشت و گواهی IP68 نیز تغییری حاصل نشده است.

Geekbench-test-dated-July-6th-shows-Samsung-Galaxy-Note-7-powered-by-Android-7.0.jpg

اگر بتوان به اطلاعات منتشر شده در پایگاه Geekbench اعتماد کرد، فبلت پرچمدار کره ای ها به همراه اندروید ۷ روانه بازار خواهد شد. البته ذکر چند نکته حائز اهمیت است. دستگاه مورد تست قرار گرفته با شماره مدل SM-N930F، مجهز به چیپ مجتمع اگزینوس 7420 و ۳ گیگابایت رم بوده، همین مسئله احتمال «نسخه آزمایشی» بودن آن را تقویت می کند، به خصوص که نتایج آن در تست های تک هسته ای (۹۰۹) و چند هسته ای (۳۷۶۸) به هیچ وجه رضایت بخش نیست.

همین تلفن هوشمند چند ماه پیش نیز توسط Geekbench مورد تست قرار گرفته بود. آن گلکسی نوت ۷ با بهره مندی از چیپست اگزینوس 8890 و ۴ گیگابایت رم و البته اندروید ۶.۰.۱ توانسته بود در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیاز های ۲۳۹۴ و ۷۳۴۷ را به دست بیاورد.

Geekbench-test-dated-June-14th-shows-the-Galaxy-Note-7-powered-by-Android-6.0.1.jpg

به هر حال سامسونگ محصول نهایی خود را با هر سخت افزاری هم که به بازار عرضه کند، انجام تست نمونه ای از این محصول با استفاده از جدیدترین نسخه اندروید، این امیدواری را ایجاد می کند که خریداران آن می توانند یا در زمان عرضه و یا در مدت خیلی کوتاهی بعد از آن طعم شیرین نوقا را در موبایل های خود بچشند.

فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ قرار است در روز دوم ماه آگوست (۱۲ مرداد) به طور رسمی رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    هرچه قدر دوس دارید منفی بدید
    من خودم a5 دارم زمان خریدم تازه امده بود اندروید 4 روش بود بعد یک سال یعنی مهر 94 اندروید 5 امد روش
    ؛ a8 هم خریدم انروید 5 روشه
    مگه غیر این که سامسونگ کلا یک یا دونسخه اندرویدش از نکسوس گوگل ها عقب تره ولی در عوض اشکال نرم افزاری نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی